Kleine hotelsWeer vandaag-2°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pernilla Wiberg Idre Fjäll voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Pernilla Wiberg Idre Fjäll in het Nederlands

Aanrader, schoon en goed verzorgd hotel.

Camacho
5-10-2017

Mooi en schoon hotel. De hotelkamers zijn ruim van opzet. Voornamelijk gericht op wintersporters. Er staat bijvoorbeeld een droogkast. Erg handig voor onze handdoeken die nog nat waren van de vorige overnachting. Wij sliepen met drie personen op één kamer, wat prima past. Daarnaast is er een gezamenlijke woonkamer beschikbaar, met pool tafel en tv. Dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Uitgebreide ontbijt mogelijkheden.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Rob van der Zee
17-8-2014

Hotel ligt op een mooie lokatie waar we vlakbij een kudde rendieren hebben gespot. Wij hadden een mooie kamer, goed eten en prima ontbijt. Tijdens onze rondreis door Zweden en Noorwegen waren wij hier half augustus 2014.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Eten komt uit potjes +diepvries zakken.

soralven
16-9-2012

Tafel geboekt voor 5 pers,wij kwamen om 20.00 uur en er was geen tafel klaar voor ons ,moesten gelijk bestellen hadden waarschijnlijk erg veel haast. sill=haring gewoon van abba uit potjes te treurig voor woorden . rendierfile was 4 kleine plakjes van 4 cm lang en 3 breed en 1 cm dik ,met zeer sterke saus zodat je het vlees niet meer proeft . elandvlles was door gebakken en dan maar niet te vertellen dat het garnituur dat erbij zat gewoon onsmakelijke diepvries groeten was van wortelen een witte kool soort en dat in kleine stukjes gegrild en zolang dat het vergrillt was .dit was in 10 jaar eens en nooit weer naar pernilla.bediening maakte fout op fout . zonde van dit hotel want er is niets anders in de omtrek .

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Buro Scanbrit

Dit niet boeken op een rondreis!!!!

ine.1
17-6-2012

Wij hadden een rondreis door midden zweden geboekt in juni 2012. Vrijwel alle hotels waren super, maar dit in Idre was helemaal niets! Het is een uitgestorven wintersportplaatsje, waar niets te doen is en waar je 's avonds ook niet uit eten kunt gaan. Daarvoor moet je minimaal 10 km rijden. We hadden het hotel geboekt, maar dat bleek ter plaatse helemaal niet open,We werden door een vreselijk onvriendelijke jongeman te woord gestaan die ons verwees "ergens bij de brug" uit een brievenbus een sleutel te halen van een huisje. Bij het huisje troffen we incomplete linnenpakketten aan (te weinig lakens), het stonk er vreselijk en deuren ontbraken. Ook waren er geen fatsoenlijke gordijnen. Toen we een hapje wilden gaan eten rond half acht 's avonds, konden we nergens terecht. We zijn toen naar Idre gereden, waar 1 soort snackbar open was. Maar toen we daar na een kwartier zitten nog niet geholpen werden , zijn we maar weer gegaan. Dus 1 advies: Niet doen!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

Voortreffelijk

H. Verhoef
13-7-2011

Indien overnachting bij een Fly-Drive niet te vroeg aankomen, aangezien er niet zoveel te doen is. Het hotel ligt in een wintersportlocatie

Gereisd Met partner in juli 2011

Goeie locatie, wintersport plaatsje

Marion
16-8-2010

Goed hotel, gelegen in het wintersportplaatsje Idre Fjäll. Met alle bijbehorende faciliteiten en direct aan de dal afdaling gelegen. Ons bezoek was in de zomer, maar dan kan je dankbaar van de luxe kamers gebruik maken. Het hotel bleek een goede uitvalsbasis te zijn voor wandelingen in de nabij gelegen natuur parken. De service was goed en het eten voortreffelijk. De kamers (inclusief de badkamer) zijn lekker ruim. Fijn voor een meerdaags verblijf.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Buro Scanbrit

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pernilla Wiberg Idre Fjäll in Idre , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pernilla Wiberg Idre Fjäll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.