Vakantiepark Idre Fjall

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bij Vakantiepark Idre Fjäll vind je volop faciliteiten voor kinderen zoals een kinderboerderij, speeltuin en een BMX oefenbaan. Voor je boodschappen kun je naar de winkel op het centrale pleintje of eten in het restaurant. Tegen betaling kun je gebruik maken van het activiteitencentrum met zwembad. Vakantiepark Idre Fjäll ligt in Zweden in Idre.

164 reviews over Vakantiepark Idre Fjall

• 2019
    7T.23-09-2019

Mooi huisje, geweldige omgeving

Wij zaten in een 'zwart' huisje. Ik denk dat wij het hebben getroffen. Andere rode huisjes zagen er vanaf de buitenkant wat minder uit maar van binnen hebben we dit niet kunnen beoordelen. Ons huisje was top. Schoon, ruimte, knappe keuken en nette meubels. Alleen het twee persoon bed is wat aan de krappe kant aangezien boven je een 1 pers bed is en je tegen een muur aan ligt. Voor 3 nachten is het prima. Wandeling gedaan vanaf het park, de Njupeskar waterval bezocht , erg mooi. Nipfjallet beklommen. Vlakbij de camping, echt een aanrader en wat een mooie omgeving! Lofsdalen bezocht via de 311, aldaar beetje onduidelijke wandelpaden... verder wel mooi. Terug route via Foskros, wilde kudde rendieren gezien en een kudde van de Sami stam. Geweldig! Wel 25 km over onverharde weg. Je komt ook nog een brede waterval tegen onderweg. Schitterend!

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 6Annelore04-09-2019

Niet ons ding

Het park is enorm groot (een mega skidorp, erg winters georiënteerd) en het appartement wat we kregen wat niet zo groot en niet echt hip + een slecht bed en in de badkamer werd alles helemaal nat. Liever een andere gehad. Bij de receptie waren ze niet echt vriendelijk. Toen we aankwamen was er ook nog eens marathon gaande, waardoor het erg druk was. De openingstijden van de restaurants was echt een raadsel, sowieso was ons erg onduidelijk was er op het park te doen was. Slechte informatievoorzieningen. De omgeving maakte gelukkig wel veel goed. De waterval in Fulufjället is erg leuk, leuke wandeling, prachtige natuur. Rendieren lopen op het park en op de wegen eromheen. Leuke wegen gereden in de omgeving met rustige, prachtige natuur en meren.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Fam. Bos28-08-2019

Mooi gebied bij goed weer. Leuk voor 1 week.

Het huisje was wat gedateerd maar prima. In een wat groter gedeelte 2 stapelbedden en aan de andere kant van de woonkamer met een gordijn daarvoor nog een stapelbed. Badkamer was aan de krappe kant (zeker voor lange mensen) maar het ging nog. We konden met ons vieren er prima mee redden. Gratis gebruik van wasmachines en drogers. Omgeving vooral als je prima weer hebt heel mooi. Bij de Nipfjlälet een paar km verderop was het mooi om te wandelen ook bij de Fulufjället(bij Njupeskär) dit laatste was ongeveer 50 minuten rijden van het park vandaan. Veel rendieren gezien. Een minpunt was de torenhoge prijzen voor aktiviteiten . Het is veel te veel om omgerekend bijna 400 euro te betalen voor een dag raften (Trysil tour 14+) met 4 personen. Dit hebben we dan ook niet gedaan en hebben we 2 2 persoons kano's gehuurd op de camping in de plaats Idre dat was ook leuk. -s avonds voor jongeren weinig te doen(16 en 18) pluspunt de supermarkt.

• 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Barbara26-08-2019

Achterstallig, omgeving mooi.

Gedateerd huisje, vlekken op kussens en beddengoed. Kapotte kopjes, vieze vriezer, oven, koffiezetapparaat. Doorgezakte matrassen. Kapot beschimmeld badkamerkastje. Vieze bekleding bank. Afbrokkelend schilderwerk, rotte kozijnen. Voor faciliteiten apart moeten betalen. Zoals het zwembad. Pluspunt zijn de rendieren.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8S.Schuurman12-08-2019

Wij hebben enorm genoten!

Echt ski-dorp wat in de zomer een walhalla is voor mountainbikers. De rendieren lopen hier echt rondom de huisjes. Ons huisje was niet groot maar wel schoon, netjes en compleet. Er is veel te doen op het park, neem de skilift naar boven en geniet van het uitzicht! Fiets of loop weer naar beneden, ga lekker zwemmen in het binnen of buitenbad, je kunt er bowlen, midgetgolfen, er zijn diverse speeltuinen over het park verdeeld. Leuke restaurants op het park, goede complete supermarkt op het park. Leuk met jonge kinderen maar ook onze pubers (13,16 en 18) hebben zich uitstekend vermaakt, ook zonder wifi in het huisje. Wel een goede wifi bij de receptie en het restaurant in het hoofdgebouw. En tip! Drink een bakje koffie met wafel in het wafelrestaurant, zo knus.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7A03-08-2019

Mooie plek, maar opknapbeurt nodig

Groot park gelegen op de berg. Vriendelijk ontvangst, wel beperkte info gekregen. Hadden een appartement centraal gelegen. Van binnen oud, maar wel schoon en netjes. Hadden beperkt Wi-Fi. Van buiten heeft een dringende opknapbeurt nodig, net als aantal zaken binnen. Zijn wel aantal nieuwere appartementen. Veel mbt-routes en skilss area. Wel een trailpas tegen betaling voor nodig. Wij eigen mtb's mee, maar huur is mogelijk, maar wel duur allemaal. Downhill is gaaf. Kan met lift omhoog. Buiten leuk zwembad, verder nieuwe speelkasteel. Klimparcours ook leuk, maar ook fors aan de prijs. Grote supermarkt op het park, redelijke prijzen. Restaurants niet geweest. Waren maar 3 nachten, maar zeker een plek om terug te komen. Hopelijk knappen ze boel snel op.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 6Schut02-08-2019

Overal extra voor betalen

Idre Fjäll is op een mooie locatie gelegen, waar vanuit je leuke uitstapjes kunt maken. Ga vooral langs bij Bosse en Friends voor elanden, husky’s en rendieren! Wat betreft het vakantiepark.. het is heel groot en de huisjes klein. De auto kun je lang niet altijd bij het huisje parkeren, waardoor je met je bagage moet slepen. Er wordt inderdaad van alles georganiseerd, maar overal moet je extra voor betalen! Zelfs voor het binnenzwembad! Glijbanen zijn buiten bedrijf en het zwembad is te warm verwarm, waardoor het naar aanvoelt. Wij waren er 5 dagen en dat was genoeg.

• 2Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 3Marieke27-07-2019

Nooit meer

Na de andere 2 vakantieparken waar we geweest zijn tijdens deze rondreis (Säfsen resort en Orsa Grönklitt) was dit echt wel een tegenvaller. De andere 2 parken waren zo heerlijk rustig en dit is 1 groot toeristisch oord. Het huisje wat we toegewezen kregen kon je je kont niet in keren. Wij betaalden graag bij voor een fatsoenlijk appartement. Ze reserveerden er 1 voor ons zodat we die konden bekijken en dan laten weten of we deze wilden. Alles geregeld, bijbetaald en toen we voor de 2e keer bij ons "nieuwe" appartement kwamen om uit te pakken zaten er andere mensen in. Geen verklaring, werden zo hop weer ergens anders heen gestuurd. Een appartement wat 10x beter was dan het 1e huisje maar zeker niet zoals het appartement waar we voor bijbetaald hadden: pech hebben. Alles is erop gemaakt om zoveel mogelijk geld te verdienen. Omgeving fantastisch maar nooit meer Idre Fjäll voor ons.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 4Peter25-07-2019

Vies en oud

Wat een smerige huisjes zeg 😱 en dan maar niet te spreken over de activiteitencentrum. Geen aanrader. Zwembadglijbaan defect

• 8Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 8Swoosh17-05-2019

Leuk huisje in een mooie omgeving

De eerste stop van onze drie weken Zweden en Noorwegen en de tweede keer dat wij op Idre Fjall hebben geboekt. Net zoals de vorige keer een wat luxer huisje geboekt (nr. 127) en dat beviel opnieuw goed. Het huisje is van alle gemakken voorzien waaronder een vaatwasser. Slaapkamers zijn relatief ruim en de keuken netjes. Enige minpuntje (defecte koelkast) werd dezelfde avond nog opgelost. Park voelt ondanks het grote aantal huisjes niet heel massaal. Er is voldoende te ondernemen op het park, zowel betaald als onbetaald. De stoeltjeslift was bij de kids (2+4) erg geliefd en brengt je tot boven op berg waar je een prima bakje koffie kan drinken. Ook het klimpark is leuk opgezet. Maar als je in deze omgeving bent moet je eigenlijk van het park af. Wandel naar de top van de Nipfjallet of Stadjan of bezoek de Njupeskar in het Fulufjallet NP.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

15 tips over Vakantiepark Idre Fjall

• Corrie, 03-08-2012

We hebben de watervallen in Fulufjallet bezocht en dit gecombineerd met een bezoek aan het elandenpark in Morkret. Aanrader. Dichterbij een wandeling naar de berg Nipfjallet (1100 m) waar in juli nog een restje sneeuw lag en uiteraard de trolway er naar toe.

• wimelise, 24-07-2013

Upgrade vooraf naar appartement, ruim, schoon, luxe en zeker op de verdiepingen heel mooi uitzicht.

• ubertomarianne, 14-08-2012

Njupeskar waterval in het natuurpark op een uurtje rijden, SCHITTEREND, neem ook de wandeling bovenlangs als u bij de waterval bent geweest. In dit park kun je dagenlang wandelen, zo mooi, wat een rust!!

10 vragen over Vakantiepark Idre Fjall

• Anna, 08-12-2017

route?

Ik wil graag naar Idre Fjall, maar heb giga-hoogtevrees qua ravijnen....de route van Nederland naar Idre Fjall, is dat te doen dan??....bij voorbaat dank voor uw antwoord

• Wilco, 28-05-2017

Wasgelegenheid

Weet iemand of er wasmachines/-drogers aanwezig zijn op dit park?

• Kathyvanzandweghe, 07-02-2017

Idre Fjall

Hello,

we willen graag deze zomer een weekje vakantie doorbrengen in dit park. Ik lees veel positieve recensies, maar wil graag ook weten via welke organisatie jullie jullie vakantie boekten? Wie is voordelig en goed betrouwbaar?

Vakantiepark Idre Fjall info

• Aantal sterrenstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages