Kleine hotelsWeer vandaag
8,4

12 reviews over Camping Falkudden in het Nederlands

fantastische camping met aardige gastvrije eigena

Gerard
24-7-2018

Geweldige plek gehad met mijn tent aan het meer met mooie zonsondergang. Sanitair en keuken zijn prima voor elkaar en super schoon.

We hebben het heerlijk naar onze zin gehad.

Jannie en Jan
19-7-2018

Gezellige familie camping, mooi gelegen aan het meer. Het sanitair was keurig en schoon en voldoende. Geweldige service van gast-vrouw en heer Marlies en Nico. In de directe omgeving een paar wandelingen gemaakt. Een klein winkeltje en wat te eten op de camping. En grote supermarkt 15 minuten rijden. De Tom Tom heeft moeite om het te vinden.

Kleine camping en schoon sanitair. Fijne eigenaren

Geert
7-8-2017

Redelijk eenvoudige camping maar met schoon sanitair en vriendelijke, behulpzame eigenaren. Marlies & Nico maken deel uit van de groep " Rondje Scandinavië " en we hebben dit jaar verschillende campings bezocht...en we zijn over alle deelnemers tevreden !! De camping ligt aan een meer met wonderlijk mooie zonsondergangen. (Ik hoop dat mijn aquarel een plaatsje heeft gekregen) Nico, dank voor de hulp bij een pechgeval...je hebt het probleem perfect opgelost. Hulde !! Als we ooit weer inde buurt komen, gaan we zeker weten weer op jullie terrein kamperen.

Gereisd Met partner in juni 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Falkudden voor je op een rij gezet:

Zeer nette, schone en rustige camping!

Familie Tienkamp
30-7-2017

Zijn erg gastvrij ontvangen. 's morgens lekkere warme broodjes. Camping heeft eigen steiger met strandje waar je de mooie zonsondergangen kunt bewonderen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Nette Camping met Nederlandse eigenaren

Janijntje
26-8-2016

Nette camping met nieuwe nederlandse eigenaren. Simpele maar nette toiletgebouw met 3 wc's en 2 douches. Camping heeft ong. 30 kampeerplekken en 16 huisjes. Je kunt er kano's huren. 25 km van Avesta

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne camping

Irene
8-8-2016

Wij verbleven 3 nachten in een van de stuga's. 12 m2 (is de binnenruimte) is niet heel groot, maar was goed te doen. Het sanitairgebouw ligt dicht bij de huisjes. De douches zijn gratis en het was heerlijk om onder een flinke, warme, waterstraal te kunnen douchen. Het sanitair is eenvoudig, maar schoon. Het huisje is netjes en compleet qua inventaris. De bedden kraken, maar de matrassen zijn dik en stevig. Het is jammer dat je niet over stromend water beschikt in het huisje, maar de keuken is in het sanitairgebouw en dus dichtbij. De nieuwe Nederlandse eigenaren beheren de camping sinds mei 2016 en zijn heel vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Ze zien zelf ook wel de (kleine)verbeterpunten die er zijn en zitten vol plannen om deze aan te pakken. Een sfeervolle, kleine camping op een mooie lokatie. Zeker een aanrader! Vergeet niet om hout te sprokkelen en een kampvuurtje te maken op 1 van de 2 vuurplaatsen, beide met uitzicht op het meer...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Rustige camping

Sydney
2-8-2015

Rustige kleine camping aan een meer met nederlandse eigenaren. Hutjes zijn ruim en schoon, geen stromend water in het hutje. Sanitair is eenvoudig maar goed. Bij de receptie verkopen ze heerlijk schepijs. Een bezoek aan de sala zilvermijn in de buurt is zeker aan te raden, neem wel warme kleding mee, is maar 2 graden in de mijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Super mooi plekje

olgavanwitzenburg
31-7-2014

Een kleine camping op een mooi plekje, direct aan het meer. Het water is in het begin heel ondiep en uitstekend voor kleine kinderen. Er is een klein strandje bij aanwezig. Het sanitair is eenvoudig maar schoon. Er is een schommel aanwezig en verder weinig faciliteiten voor kinderen maar het water en strandje bieden genoeg vertier. Je kan ijs kopen en verse broodjes op bestelling bij de receptie. De eigenaren geven veel tips voor de omgeving en willen het graag naar de zin maken. Aanrader: het elandenpark Gardsjo.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Leuke camping aan prachtige plek.

Dennis
8-9-2013

Leuke eenvoudige camping. Sanitair is simpel, maar wel schoon. Deze zomer zijn er ook wastafels bijgebouwd, dat was het enige nog wat ontbrak. Het is rustig, maar ook gezellig, de eigenaren zijn hele aardige mensen. Ook is de kiosk/receptie vrij uitgebreid en wordt er veel verkocht zoals ijsjes, koffie, kaarten van de omgeving etc. Wij zaten zelf in een stuga. Een leuk huisje, klein maar gewoon heel praktisch, de prijs/kwaliteit verhouding is heel erg goed. De eetgelegenheden waren vrij beperkt in de omgeving van de camping, de pizzeria die vlakbij de camping was is gesloten. Wel is er een supermarkt/tankstation op ongeveer 2 kilometer waar je (simpel) eten kan kopen. Op de camping zelf kun je ook koken in de keuken.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meer moet dat niet zijn!

Anja en Nick, Ward en Hanne
10-8-2011

heel rustige kleinschalige camping, grote plekken zalig zwemmen, kanoën, vissen vanop de steiger proper sanitair, heerlijke douches waar zoals thuis veel water uitkomt 't Is maar dat wij nooit tweemaal naar dezelfde plek reizen, dat het dus bij deze ene keer zal blijven, of misschien toch...

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Falkudden voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Falkudden in Hede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Falkudden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.