Vakantiepark Säfsen Resort

188 reviews over Vakantiepark Säfsen Resort in het Nederlands

Met jonge kinderen

• Activiteiten9
  • Onderkomen9

Harstikke leuk huisje met veranda vaatwasser vlakbij speeltuintje. Dacht nr 106. Er lag speelgoed voor kinderen zag er netjes en gezellig uit. Mooseworld echt een aanrader om heen te gaan. Ook leuk trollenpad in teyfors. Waren hier maar 4 dagen had langer willen blijven. Ontzettend aardig personeel. Gezellig receptie waar je kind een eigen kamer heeft om te spelen/ gamen/ film te kijken kan je zelf rustig eten WiFi en etc en ze toch in de gaten houden. Iedereen zat daar heel relaxed. Nadeel de supermarkt zou tot 2000 open zijn maar kwamen aan om 1800 was al dacht. Volgende ochtend wederom gesloten terwijl open had moeten zijn. Eten in het restaurant gehaald vond het duur zi n 15 euro voor een pizza die ik niet zo vond maar mijn vriend weer wel. Nog eens een pizza gehaald in frederiksberg koste de helft en was heerlijk. Soort van restaurantje tegenover de supermarkt. Benzine En pinnen was geen probleem hebben 3500 km gereden in zweden

Geweldig huisje!

Marjo
4-9-2018
  • Onderkomen8

Geboekt via het resort zelf. Was een mooi huisje. Super uitzicht, op het meer! Kinderen hebben genoten van de kinderdisco, midgetgolf en zwemmen in het meer. Jammer genoeg zat de elandentour al vol toen wij aankwamen.

Super!

Anna
22-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Een heel mooi, luxe huisje. Alles was nieuw! Modern en smaakvol ingericht. Zeer compleet! Zelfs de spelletjes zaten nog in plastic. Een leuk, net en overzichtelijk park waar genoeg te beleven is. Bij de receptie kun je gezellig zitten, alleen daar is wifi. Restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt. Klein winkeltje met de nodige voorzieningen. Vriendelijk personeel. En een mooie omgeving uiteraard. Een aanrader!

Ruim voldoende

Sherry
12-8-2018
  • Onderkomen7

Ons appartement zat wat afgelegen, maar verder prima park.

Zweden, land om te onthaasten

L.Y.Aalders
11-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

De Zweden betalen bijna niets contant. Alleen met de kaart. Pinautomaten (Bancomat) zijn dun gezaaid. Zorg dus dat je vooraf wat Kronen inslaat. Op de boot van Stena Line kun je niet wisselen.

Het park Säfsen Resort is een typisch Zweeds park met houten huizen. Er is alleen Wi-Fi bij de receptie. Een kleine parkwinkel met uitgebreide sortering.

Tank op tijd want ook benzinestations (veelal met automaat) zijn dun gezaaid. Ook een middel tegen muggen is aan te bevelen.

Verder een mooi land voor hen die van rust houden en toch heel betaalbaar.

Viel tegen

Wilma G.
10-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Ons grote huis (4 slaapkamers, 2 badkamers) was door een brand niet beschikbaar. Dat is overmacht, dat snappen we. Wat we niet snappen is dat we zonder waarschuwing in een veel kleiner huisje werden geplaatst. Stapelbed absoluut niet geschikt voor oudere kinderen, laat staan voor volwassenen. 5e slaapplaats was een erg slechte bedbank. Geen excuses, geen tegemoetkoming, niets. Manager wilde ons niet te woord staan!

Restaurant was ook geen succes. Eerste avond duurde het dessert 3 kwartier omdat het zo druk was ( restaurant was nog niet eens half vol) en er lastige klanten waren (!). Tweede avond buffet: werd amper bijgevuld.

Wat wel leuk was: ligging, kajakken op het meer, midgetgolf. Vriendelijk, hardwerkend personeel (behalve de manager dan).

Zeer mooi resort op mooie locatie

Kate
10-8-2018
  • Onderkomen8

Wij zaten in huisje 107 voor 11 dagen. Geen mooi uitzicht over het meer (wat je bij andere huisjes wel kan hebben) maar wel een veranda om het huis heen en heerlijk stil 's avonds en uitzicht op andere huisjes/bos. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt voor een fijn verblijf, incl sauna. Wij hebben niet in het restaurant gegeten maar wel pizza besteld. Deze was heerlijk. Er is veel te doen, vooral voor kinderen (er zijn veel Nederlandse kinderen). Je loopt vanaf het resort zo de bossen in. Wij hebben ook mountainbikes gehuurd en een kano. Beide kunnen we aanbevelen. Ook het klauterbos is leuk om naartoe te wandelen en te doen (ong. 15 minuten). Elandsafari via het park hebben wij niet gedaan, maar we hoorden dat de ene keer mensen wel veel elanden zagen, de andere keer geen een (een beetje geluk hebben). Voor ons de eerste keer in Zweden. Een mooi resort op een mooie locatie; wij komen hier zeker nog een keer terug.

Heerlijk relaxed en actief

Fam. Voet
7-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Hier 3 dagen geweest. Zeer te spreken over het huisje (419) de ontvangst, het hele park en omgeving. Helaas niet gemountainbiked, maar wel gekanood en kayak op het meer Säfsjön. Heerlijk gewandeld. Voldoende aanbod van activiteiten. Huisje zeer luxe met magnetron, oven, sauna en vaatwasser.

Mooi Zweeds park in prachtige omgeving

Swoosh
10-6-2018
  • Onderkomen8

De tweede keer dat wij in dit park zijn. Gezin met kind van 3 en 1. Eerste stop van onze rondreis van ruim een maand door Scandinavië. Bij aankomst na 18uur was de receptie al dicht. Telefonisch kon via pincode de sleutel worden verkregen uit een locker. Huisje lag dit maal boven op de heuvel, vorige keer zaten we helemaal onderaan, mooi plekje. Huisjes, particuliere eigenaren, zijn ruim en netjes. Indeling: twee slaapkamers, ruime woonkeuken en een prima badkamer. Keuken met een kookplaat, oven en koffiezetapparaat. In het woongedeelte [in deze mooie omgeving maak je hier geen gebruik van] een televisie, stereo en PS3. Kinderbedje + stoel was aanwezig. De huisjes op het park staan relatief dicht op elkaar, maar de terrassen zijn zo gedraaid dat je hier geen hinder van hebt. Omgeving leent zich goed voor MTB, wandelen en op loopafstand bij het meer is een klimbos.

Vergeet ook het elandenpark niet, vanaf het park een uurtje rijden.

Top!!

Elco
2-2-2018
  • Onderkomen10

Mooie huisjes zo tegen een heuvel aan. Erg leuk zo met al die sneeuw. Huis was schoon en goed ingericht, sauna in badkamer was toch wel een pluspunt.

Skipiste op 2 km. Niet veel pistes maar genoeg met een kind dat het nog moet leren. Eten op piste en bij receptie was dik in orde. Prijzen van boodschappen, liften, skiles en restaurants vielen ons erg mee. Volgend jaar gaan we weer!

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Säfsen Resort in Frederiksberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Säfsen Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.