Vakantiepark Säfsen Resort

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Verblijf in een typisch Zweeds huisje op Vakantiepark Säfsen Resort. Op het park vind je een restaurant en kleine winkel. Bij de receptie is er een ruimte waar de kinderen kunnen gamen of film kijken. Vanaf het park loop je zo de bossen in, je kunt een kano huren of een mountainbiketocht doen. Aanrader is om de elandentour te doen.

198 reviews over Vakantiepark Säfsen Resort

• 2019
    8Niels26-12-2019

Geweldig, maar vreselijke matrassen

Prachtig gebied, goede huisjes. Alleen: heel erg slechte matrassen! Voor mensen met rugproblemen echt een afrader daardoor. Jammer!

• 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Peet03-10-2019

Geweldig. Super mooi huisje. Leuke omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Sonneveld11-09-2019

Fantastisch!

Een fijn en mooi vakantiepark. Erg mooie omgeving. Veel te doen. Supermarkt om de hoek waar je redelijk veel kan kopen. Mooie schone huisjes. Echt een aanrader

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Drieenhuizen29-08-2019

Mooi park om kennis te maken met Zweden.

Onze eerste kennismaking met Zweden, het verblijf op Safsen Resort. Eigenlijk zaten we er net buiten, we hadden huis type Sjövillorna gehuurd, Dit ligt net buiten het park (1,5 km) direct aan het meer. Volgens de site het meeste exclusieve huis van het park. Dat is misschien wat overdreven maar alles was prima voor elkaar. Ruim huis, goed meubilair, prima sanitair etc. Sommige randjes konden wel een extra schoonmaakbeurt gebruiken, maar dat zijn kleine details. Verder beschikt het huisje over een eigen roeiboot en ondanks dat het niet op de site stond lag er ook een vier persoon kajak met uitrusting. Mooie extra's!

Verder prima te spreken over de omgeving: mooie natuur, redelijke supermarkt, leuk bakkertje en prima faciliteiten op het park zoals fietsenverhuur. Verder veel Nederlanders op het park die deze locatie aandoen in hun rondreis.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Marjan21-08-2019

Rust en ruimte

Een week op dit park verbleven. Ruim opgezet, veel hoogte verschil, vanuit onze Stuga was het een flinke klim naar de receptie. Liggen wel dicht bij meertje. Stuga 207. Stuga zelf was ruim. Enorm groot terras, met tuinset. Binnen ruimte genoeg. Netjes ingericht Bedden liggen goed Stuga was redelijk schoon

Op park mooie wandelingen. Verhuur van mountainbikes en kano’s. Diverse mountainbike routes in omgeving. Leuk om te doen. In de omgeving ook diverse uitjes. Wij hebben het trollenpad gelopen. Vonden wij wat tegenvallen. Station sagen, leuk uitje op tandemdressin. Mountainbikes gehuurd. En sun dance ranch bezocht. Vonden wij een aanrader!! Mooie omgeving Vriendelijk personeel

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Ilse09-08-2019

Mooi sfeervol park, mooie accommodaties

Onze eerste locatie in Zweden van onze rondreis. Het park is netjes en mooi ruim opgezet. Onze accommodatie was netjes en schoon en had een grote veranda met uitzicht op het meer. Voor kinderen van alles te doen. Midgetgolf, frisbeegolf een klimmuur en een speeltuin. Binnen is een speelruimte voor de kinderen, maar hier hebben ze geen gebruik van gemaakt omdat we prachtig weer hadden. Op het park kun je fietsen huren. Er is een oefenparcourtje, voor ons zoontje van 5 al leuk om te doen en zodra hij het onder de knie had was er een leuke route in het bos. Er is een groot meer aan de overzijde van de weg waar gezwommen kan worden en waar een zandstrandje is. In het water ligt een soort vlot met twee glijbaantjes. Het meer is ook uitstekend geschikt om te kanoën en te kayakken, bijvoorbeeld naar één van de eilandjes in het meer.

• 9Fam. Teunissen09-08-2019

Prettig park, fijne stuga's, mooie omgeving

Wij komen hier al een aantal jaar op rij met enorm veel plezier. In vergelijking met de 2 andere parken die veel Nederlanders aandoen als ze in de regio Dalarna komen (Idre en Orsa), vinden wij dit 'by far' het beste park Niet dat die andere parken 'slecht' zijn, maar Säfsen steekt er wat ons betreft wel bovenuit. De huisjes zijn netjes, modern en voorzien van (bijna) alle gemakken (sommige ook met sauna). De receptie is supervriendelijk en behulpzaam. Wilde een toer over het meer boeken, maar dat zat vol, dus gingen ze voor me op zoek naar een alternatief (en dan bellen ze je gewoon als ze het hebben geregeld, echt heel fijn). Al je activiteiten kun je afrekenen bij het uitchecken

De omgeving is prachtig en er zijn enorm veel activiteiten om te ondernemen. Of het nu kanoën over het meer is of mountenbiken, of op elandensafari of trampolinespringen (Snowcamp), voor ieder is er wel wat wils.

Wij gaan zeker nog een keer terugkomen hier.

• 10Activiteiten

• 8Jessica31-07-2019

Heerlijk rustig park en mooi schoon huisje!

Heerlijk rustig park! Huisje 211 was perfect gelegen,tussen de receptie en t natuurbad in.Erg schoon en moderne zweedse inrichting.Vaatwasser incl. Erg indrukwekkend leuk uitje,de kopermijn rondleiding onder de grond en de railbike in Sagen.Maakt wel lawaai maar lekker actief en Ned. Eigenaars.Meem je bikini mee😉.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marieke27-07-2019

Heerlijk park

Wat een ontzettend gezellig park. De huisjes zijn echte Zweedse stuga's, super leuk, ruimte genoeg en van alles voorzien. In het huisje heb je heerlijk rust en lijkt het alsof je er alleen bent. Wil je wat gezelligheid dan is er een hoofdgebouw met terras, er is ook een minigolfbaan en speeltuin bij. Ontzettend vriendelijk personeel en altijd bereid te helpen. Heerlijk lunch en diner buffet voor een prima prijs. Af en toe leuke dingen zoals een ijsjesbuffet. Binnenspeelhoekje voor de kinderen en animatie zoals een minidisco. Heerlijke wandelpaden rondom het park en genoeg opties om iets te huren zoals: fietsen, kano's enz. Een heerlijk meer op het park waar je naar allerlei eilandjes kan varen. Een fantastisch park wat ik iedereen aan kan raden!

• 9Eetgelegenheden

• 2018
    8Amal06-09-2018

Vriendelijk personeel, leuk huisje, aanrader kids

Harstikke leuk huisje met veranda vaatwasser vlakbij speeltuintje. Dacht nr 106. Er lag speelgoed voor kinderen zag er netjes en gezellig uit. Mooseworld echt een aanrader om heen te gaan. Ook leuk trollenpad in teyfors. Waren hier maar 4 dagen had langer willen blijven. Ontzettend aardig personeel. Gezellig receptie waar je kind een eigen kamer heeft om te spelen/ gamen/ film te kijken kan je zelf rustig eten WiFi en etc en ze toch in de gaten houden. Iedereen zat daar heel relaxed. Nadeel de supermarkt zou tot 2000 open zijn maar kwamen aan om 1800 was al dacht. Volgende ochtend wederom gesloten terwijl open had moeten zijn. Eten in het restaurant gehaald vond het duur zi n 15 euro voor een pizza die ik niet zo vond maar mijn vriend weer wel. Nog eens een pizza gehaald in frederiksberg koste de helft en was heerlijk. Soort van restaurantje tegenover de supermarkt. Benzine En pinnen was geen probleem hebben 3500 km gereden in zweden

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

28 tips over Vakantiepark Säfsen Resort

• Peet, 03-10-2019

Station sägen is heel leuk om te doen . Spoor fietsen op een oude rails . Broodje mee en onderweg picknicken. Het is van een Nederlands echtpaar. Kopermijn.

• Hanneke, 10-11-2013

Het goedkopere huisje, type A is beter ingedeeld. Met 5 personen hoeft er niemand in de huiskamer (4pers kamer en een kleine slaapkamer met stapelbed) bij de nieuwere huisje moet er anders altijd iemand in de huiskamer. Neem hout mee, erg duur op het park Gratis skibus (bij skipas) gaat elk uur helemaal over het terrein, heen en terug) Park is erg heuvelachtig en voor ons nlers met bestelbus lastig begaanbaar de eerste keer. moeite de auto te parkeren bij het huisje. Gebruikt hem verder niet.

• agathedebruin, 18-09-2013

Super park, met leuke ontvangst hal. Tegen over restaurant een ski verhuur

22 vragen over Vakantiepark Säfsen Resort

• Rina van Baal, 09-01-2020

slaapkamers

Bij de driekamerwoning B/4 zijn er dan 2 slaapkamers met 2 persoonsbedden of zit er ook een stapelbed bij. We zijn met 4 volwassenen 65+ dus graag geen stapelbedden. Welk type huisje moeten we dan boeken?

• Nick ter Laak, 06-01-2019

speeltuin en animatie

We denken er over om er aankomende zomer met onze van vijf jaar oud hier naar toe te gaan. Hoe is de ervaring met speeltuintjes op het resort en de animaitie? Is kinderdisco ook tegen betaling?

Hoe is de ervaring met een kind op het park?

• Christa Maathuis, 16-06-2018

Is er ook een camping bij?

Vakantiepark Säfsen Resort info

• Aantal sterrenstersterster