Camping Lugnet

Camping Lugnet
7,5

2 reviews over Camping Lugnet in het Nederlands

midden in de natuur aan de rand van een stad

Higherkings
6-8-2012

Een leuke camping aan de rand van de stad met volop mountainbike- en wandelmogelijkheden. Met uitgezette routes. Sportmogelijkheden volop aanwezig. Een camping voor de sportieve kampeerder.

Rustig gelegen camping.

Sander
17-1-2009

Terrasvormige camping met goede plaatsen nabij een (winter)sportcomplex. Je hebt uitzicht op 2 springschansen, die ook 's zomers in gebruik zijn.

In Falun zelf is, naast het museum, de voormalige kopermijn te bezichtigen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lugnet in Falun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lugnet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.