Hotel First Grand

3 reviews over Hotel First Grand in het Nederlands

Niet in het Weekend

dordtboy
18-8-2011

Ga niet naar dit hotel in het weekend.

Het is er erg gehorig en de feestende jongeren hebben mij en mij vrouw de hele nacht wakker gehouden.

De kamer is netjes, maar niks bijzonder.

We mochten niet lang blijven zitten in het restaurant want 's avonds was daar een feestje. Dat hebben wij geweten en de front office wilde er niks aan doen.

Er was ook veel geluid van buiten.

Hotel heeft een opknapbeurtje nodig

H. Verhoef
13-7-2011

Ligging is gunstig, in het centrum. Parkeren voor de deur, kosten Sek 65 voor 24 uur, via de receptie

2008

Geen aanrader

Eddy
17-12-2008

Ik heb de laatste jaren meermaals in dit hotel verbleven en telkens kreeg ik het benauwd. Nu heb ik gemerkt waarom, het stof ligt hier echt overal rond en ik ben helaas allergisch hiervoor.

Dit is echt een zeer duur hotel en voor een klein beetje eten (waarna je direct nog honger hebt) betaal je al vlug 25 EUR.

Ze hebben een draadloze internetverbinding: 6 dagen voor 72 EUR.

In ieder geval keer ik niet meer terug, de benauwdheid heeft me te veel parten gespeeld.

We hebben een aantal aanbieders voor First Grand voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Grand in Falun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.