Hotel Clarion Collection Bergmästaren

Hotel Clarion Collection Bergmästaren

We hebben een aantal aanbieders voor Clarion Collection Bergmästaren voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

2 reviews over Hotel Clarion Collection Bergmästaren in het Nederlands

prima hotel

rombeek
9-7-2011

Goed hotel met prima ontbijt en diner. Goede kamer, goede bedden. Van hieruit leuke excursies gemaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Uitstekend hotel

Geurt en Henny Rombeek
6-7-2011

Hotel C.C.Bergmastaren is een prima hotel, schoon, goede bedden,

Prima ontbijt en en diner. We hebben vanuit Falun leuke excursies gemaakt oa.naar een openluchtmuseum en een werkplaats waar de beroemde houten paardjes van Dalarna worden gemaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Collection Bergmästaren in Falun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Collection Bergmästaren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.