Hotel Quality Galaxen

Hotel Quality Galaxen

Weer vandaag10°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Galaxen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quality Galaxen in het Nederlands

Prima hotel, centraal gelegen

Kurf
14-3-2009

Quality hotel Galaxen is een groot en modern hotel met toch een gemoedelijke sfeer. Vriendelijk personeel, goed uitgeruste kamers. Draadloos internet beschikbaar. De bovenste verdieping is een bezoek waard, met een groot bubbelbad, twee sauna's en een fitnessruimte. Het hotel ligt heel centraal, nagenoeg in het centrum van Borlänge en op loopafstand van het overdekte winkelcentrum Kupolen. In de omgeving ligt het bekende Siljan-meer op ongeveer een half uur rijden.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Galaxen in Borlänge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Galaxen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.