Camping Alholmens

CampingWeer vandaag23°10°

1 review over Camping Alholmens in het Nederlands

Kleine groene camping aan scherenkust

a.brigande
6-8-2013

Kleine groene vierkante camping, aan de rand van een doorgaande weg (geen hinder), en toelopend naar eigen mini-eilandje met mogelijkheden tot zonnen en barbecuen. 30 plaatsen waarvan 20 vaste staanders. Alles heel relaxed, prima gras om op te staan. Als je op tijd bent, bemachtig dan net als wij een plekje aan t einde van het terrein, vlakbij de loopbrug naar t eilandje, daat sta je lekker rustig aan een rietkraag. Sanitair middels een sleutel, dus alleen voor campinggasten. Soort restaurantje bij de entree. Prima doorgaanscamping in mooie en redelijk toeristische omgeving, met veel campings in de buurt en de nodige dagjesgasten voor de mooie baaitjes. Honden welkom, hondendouche op t eilandje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alholmens in Solvesborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alholmens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alholmens scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.