Camping Stensjö

Meer camping info

81 reviews over Camping Stensjö

• 2019
    9Deunk11-08-2019

Heerlijke actieve vakantie in de natuur.

Net als vorig jaar hebben we weer een heel leuke week gehad op deze camping middenin de natuur en op zeer kleine loopafstand van een prachtig meer. De steiger en het vlot zijn leuk voor de kinderen om vanaf te duiken. Voor kleine kinderen is het zandstrandje leuk. Op de camping kun je kano’s huren. Elke dag is er een leuke activiteit voor de kinderen zoals vlot bouwen, dropping, lasergame, boogschieten, pannenkoeken bakken op een vuur bij het meer , grillavond etc. Georganiseerd door een klein leuk activiteitenteam. De campingplaatsen zijn heel ruim. Leuk uitstapje is een dag naar Karlskrona met het marinemuseum en prachtige eilandjes. Ook Kalmar en Oland zijn een bezoek waard. Voor de jeugd is er ruimte genoeg op het sportveld om bv te voetballen of te volleyballen. Bedankt Kees, Sabine en Jesper voor deze fijne vakantieweek op jullie camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Familie Bos10-08-2019

Voor herhaling vatbaar!!

We hebben een heerlijke vakantie (2 weken) gehad met ons gezin. Ligging is prachtig in de bossen bij het meer. Dat het meer niet direct aan de camping grenst was geen probleem (eigenlijk juist veilig met een jong kind dat niet kan zwemmen). Drie keer per dag wordt het sanitair schoon gemaakt. Veel ruimte voor de kinderen om te spelen. We hebben leuke mensen ontmoet. Kees en Sabine, bedankt!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Haanstra07-08-2019

Mooie rustige gezinscaming met een mooie omgeving

Wij hebben ons prima vermaakt op de stensjo camping! Een mooie rustige camping met veel gezinnen met kinderen. Sanitair is prima voor elkaar, netjes schoon en warm water. Het prachtige meer van Alljungen licht op ca 200m en is prachtig zwem/ vis meer. Op de camping kan je leuk een kayak/kano/sub huren (een aanrader!!. Kees en Sabine bedankt voor de gastvrijheid!! Het allerbeste. Jeroen Anna Daan en Maud

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Simone Coenen07-08-2019

Een mooi gelegen camping met natuurlijk karakter

Prachtig mooi gelegen camping! Mooi ruime plaatsten en op loopafstand van meer. Er zijn veel activiteiten voor de kinderen.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Net03-08-2019

Een aanrader!

Gezellige overzichtelijke camping waar kinderen zich enorm goed vermaken. Er wordt veel voor de kinderen georganiseerd zoals een dropping, een vlot bouwen, lasergamen, diverse knutselaktiviteiten etc. De camping ligt aan een prachtig meer waar jong en oud zich goed kunnen vermaken. Via de camping zijn kano's en sub's te huur. Sanitair wordt netjes schoongehouden. De eigenaren, Kees en Sabine, zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ook in de omgeving is voldoende te doen, het Marine museum bezoeken, een kasteel of dinosaurus tentoonstelling in Kalmar. En natuurlijk het Elandenpark. Diverse grote supermarkten in de omgeving. Wij hebben de camping dit jaar voor de 2e keer bezocht en een fijne tijd gehad. Een aanrader voor gezin met jonge kinderen!

• 5Peesjela02-08-2019

3 nachtjes oké, niet nog een keer

Na de reviews hier gelezen te hebben en de website bekeken te hebben gingen we met vol goede moed die kant op. Kids van 5 en 6 jaar hadden er enorm veel zin in. Helaas viel ons de camping tegen. De activiteiten die er georganiseerd werden hebben wij gemist helaas. Het sanitair is echt oud en vies. Handig zo'n trekker in de douche maar als de tegels op de vloer hobbelen en bobbelen dan heeft zo'n ding ook geen functie. Het speeltuintje is een schommel, wipwap en een klein speelhuisje. Het sportveld is een stukje verderop. Heb je als ouders geen handig zicht op. Het meer is weer een stukje verder wat wij persoonlijk minder handig vinden. We zitten liever direct aan het meer. Daarom eerder vertrokken dan we in eerste instantie in de planning hadden. Eigenaren vonden we ook erg onpersoonlijk, chaotisch en afstandelijk. Een begroeting kon er helaas in de receptie bij aankomst en vertrek niet vanaf.

• 1Staat v/h sanitair

• 4Thomas van Meerten29-07-2019

Leuk om tot rust te komen, ergernis voor kinderen

Sanitair is qua aantal irt campingpllaatsen veel te weinig. Schoonmaak verdient meer aandacht. Animatie voor de kinderen is op het maken van een button of armbandje na niet aanwezig. Raar want alle ingrediënten zijn ruimschoots aanwezig om iets leuks te organiseren. Gemiste kans. Zwemmen in het meer is geweldig met prachtig uitzicht. Lekkere rustige camping waar de fut er een beetje uit is. Omschrijving dekt niet de lading, mist dynamiek.

• 3Staat v/h sanitair

• 8Snijders25-07-2019

Natuur

Een kleine rustige camping met leuke activiteiten voor het gezin in een mooie omgeving

• 2018
    8Martha17-11-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Hele fijne, rustige en kindvriendelijke camping. Er worden leuke kinderactiviteiten georganiseerd zoals een vijfkamp, dropping, glijbaan bouwen en vlotten bouwen. Het meer is schitterend, en fijn dat je er altijd rustig kunt zitten. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We wilden een week blijven, maar zijn uiteindelijk ruimt twee weken gebleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Suzan23-08-2018

Leuk maar niet super

Kleinschalige camping in de buurt van een mooi meertje. Het sanitair is oké en is een leuk speeltuintje voor kinderen. Je kunt bij de receptie broodjes bestellen.

Nadeel: De ontvangst was onpersoonlijk en afstandelijk. Bij het douchen (waarvoor je dus moet betalen) enkele malen koud water, een klein straaltje of helmaal geen water gehad. Wij zijn daarom vroegtijdig vertrokken.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018