Reviews over Yeosu

Fantastische plek

C.Valk,
    13-11-2016

Het hotel was pas geopend. Alles was dus nieuw. Onze kamer was een studio met alles erop en eraan, alsmede een groot balkon. Omgeving is oud, met visrestaurants en visverwerkende bedrijfjes. Het heeft zowel een terras als een dakterras, met een schitterend uitzicht op de zee en Yeosu. Voor het hotel liggen vissersboten, waar men een dagje mee op zee vissen kan. De eigenaren zijn bijzonder klantvriendelijk en behulpzaam. Bijzonder goede prijs/kwaliteitsverhouding. Er is geen restaurant, maar er wordt wel een ontbijt geserveerd. Wat ook bijzonder is, dat ze een hele grote wijnvoorraad hebben. Op verzoek wordt de kamer dagelijks schoongemaakt. Op 5 minuten lopen ligt een bushalte, die ook langs de busterminal gaat en je naar het centrum van Yeosu brengt.