Hotel Best Western Vision

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Vision voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Vision in het Nederlands

• Onvoldoende: 1 - 5

2007

De kamer die we hadden was erg klein en er zaten geen ramen in. De ligging van het hotel was ongezellig alhoewel wel goed te bereiken met de metro. De bus naar de luchthaven ligt zo goed als voor de deur. Niet voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Vision in Seoul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Vision zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Vision scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.