Sorteren

Reviews over Incheon

prima plek vlakbij luchthaven

Louise
    8-11-2013

goed hotel als je een vroeg vertrek hebt vanaf de luchthaven Incheon.

Zeer goed hotel

annie-80
    2-2-2011

Hotel is zeer goed, prima service en 6 goede restaurants (o.a. Italiaans, Chinees, Japans, buffet) waar je prima kunt eten. Kwaliteit van het eten is zeer goed. Kamers zijn ook goed. Alleen de ligging is minder. Incheon is een "nieuwe" stad in aanbouw, dus in de omgeving is weinig te beleven en vergeleken met Seoul geen sfeer. Seoul ligt op ongeveer 50km, maar met het drukke Koreaanse verkeer doe je er zeker 2 uur over. Het bezoeken van Seoul is wel de moeite waard. Tips: Bezoeken van oude Koreaanse markt in binnenstad, tempels in binnenstad en de Seoul Tower. Voor een stedentrip/ vakantie in Korea zou ik zeker een hotel dichterbij of in Seoul kiezen. Voor een zakenreis in Incheon of overstap met vliegen is het hotel een goede lokatie.

Incheon scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews