We hebben een aantal aanbieders voor Cheju voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cheju voor je op een rij gezet:

Reviews over Cheju

Een mooie vakantie op dit eiland!

Ellen
    8-1-2014

Als je naar Zuid-Korea gaat, dan kan je een bezoek aan Jeju (of cheju) eiland eigenlijk niet overslaan. Het is anders dan het schiereiland Korea zelf, maar toch Korea. Veel mooie bezienswaardigheden. De kust, watervallen, natuur, koreaanse cultuur, kraters, vulkaan midden op het eiland, etc. Niet veel uitgaan te vinden, wel in jeju-stad. Daar is het aanbod groot. Het is wat duurder dan op het vaste land in korea, omdat dit een populair eiland is, maar nog is het niet erg duur. Als je een scooter of auto huurt (wij deden een scooter) dan kan je in een paar dagen 3 a 4, het hele eiland rondrijden en alles bekijken. Een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2013

hoy ik ben huub giesbertz en ben in 2002 in jeju wel ten 2

huub giesbertz
    31-1-2006

hoy ik ben huub giesbertz en ben in 2002 in jeju geweest,en wel ten tijde van het wk dat toen in zuid korea werd gehouden. ben zeer tevreden over juju, mooie stranden en een geweldige natuur,de temperatuur in de zomer is er gemiddeld zoon 30 graden en snachts koelt het bijna niet af, dus een airco in je hotel kamer is wel een must. de 2 hotels waarin ik heb gelogeerd waren goed, maar niet zo goedkoop ( 35 euro per overnachting ) dat is zonder wat. maar dat is niet zo erg want je kunt er op iedere staathoek eten voor zoon 6 euro. het uitgaans leven is er heel behoorlijk en om de 10 meter is er een karaoke bar. in iedere bar of disco waarin ik ben geweest waaren animeer meisjes. hallason is de hoogst berg en is 2000 meter hoog, er lag toen ik er was op de top sneeuw. zou nog meer willen schrijven maar kan maar 900 tekens

Gereisd Anders in januari 2006
Cheju scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews