Pension Lodge On The Lake & Wellness Spa

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag36°17°
Pension Lodge On The Lake & Wellness Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Lodge On The Lake & Wellness Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Lodge On The Lake & Wellness Spa in het Nederlands

Echt Fantastisch.

Hans Nelissen
1-6-2017

Prachtig uitzicht over het meer. Uitstekende en grote kamers met prachtige badkamer, losse doucheruimte en extra toiletruimte. Super balkon en heerlijk bed. Alles netjes en schoon. Zeer vriendelijke beheerders, komen regelmatig een praatje maken. Ligging lodge lekker rustig. Ontbijt uitstekend. Geen restaurant maar genoeg restaurantjes in Wilderness. We hebben genoten. Gaan zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Lodge On The Lake & Wellness Spa in Wilderness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Lodge On The Lake & Wellness Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.