9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Clair Garden voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Clair Garden in het Nederlands

Geweldige vakantie!

Jacomien van Tongeren- Plante, 30-12-2010

De locatie, de sfeer, de gezelligheid, de omgeving, de tours, hebben er allemaal aan bijgedragen dat het een geweldige vakantie is geworden!

Ik kan u maar 1 tip geven: Ga naar het reisbureau en boek een reis naar Clair Garden bed en breakfast & tours en ga ervan genieten!

Geweldige comfortabele en gastvrije plek

Bert Hankes & familie, 1-12-2010

Dit is een prima plek om de Tuinroute te verkennen. Centraal gelegen, dichtbij het strand. Mooie ruime kamers, super bedden en een lekker ontbijt. Ze waren net open toen wij er waren, alles was pico bello. Jan kent de omgeving en het land op zijn duimpje en we hebben ook een paar excursies met hem gemaakt in zijn bus. Susanne en Jan zijn erg behulpzaam en 's avonds braai op het balkon met zo'n fantastisch uitzicht is onvergetelijk. We zouden 3 dagen blijven, uiteindelijk zijn we een week gebleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Clair Garden in Wilderness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Clair Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Clair Garden scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.