Pension Tranquility Guest House

Pension Tranquility Guest House

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag16°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Tranquility Guest House voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Tranquility Guest House in het Nederlands

Fantastische uitvalsbasis

hansravestein
30-3-2012

Tranquility is, zoals de naam al aan geeft zeer rustig en veilig gelegen aan de rand van het dorp tegen Elsies Peak en prachtige vergezichten over de ocaan. Wil je de West Kaap verkennen, dan zit je op de juiste plek. Hier vandaan kun je via prachtige routes naar Kaap de Goede Hoop (pak de zijpaden en neem rustig een halve dag om te rijden en te wandelen langs 2 oceanen), Kaapstad (Water Front), de wijn estates (Delheim!!) enz. Grote variatie aan restaurants, onze favoriet was Harbor House visrestaurant , prachtig gesitueerd aan de haven (hoge marktsegment). En ook het lunch terras naast het station in Kalkbay was een favoriet Voor minder dan de helft van wat je in Nederland betaalt heb je hier een prima menu incl. wijnen. Als je iets wilt weten vraag het Gill, ze heeft zeer goede tips. Trouwens, de hele familie, vader Ron, moeder Gill en dochter Desirée zijn zeer gastvrij. Het ontbijt is beroemd en vult de maag tot aan de avond. Zeer sterk aanbevolen! en maak een wandeling met Rosie!

Gereisd Met partner in januari 2012

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tranquility Guest House in Vishoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tranquility Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.