Hotel The Hideaway

Kleine hotelsWeer vandaag21°
Hotel The Hideaway
8,9

7 reviews over Hotel The Hideaway in het Nederlands

Prachtige b&b met overijverige gastheer.

Annemiek
7-12-2014

Prachtige b&b met mooie, ruime kamers en een geweldige tuin. De Engelse eigenaren Stephen & Jackie, doen er alles aan om hun gasten in de watten te leggen; ontvangst met zelfgemaakte limonade met koekjes, gratis drankjes uit de minibar, het reserveren van een restaurant, een wijntje met hapjes voor het avondeten, een zeer uitgebreid ontbijt en veel tips over bezienswaardigheden en routes in de omgeving. Enig puntje van kritiek is, dat Stephen zijn taak als gastheer wel erg serieus neemt (bij zijn uitleg over de restaurants in de omgeving en bij het ontbijt gaf hij een toelichting/lezing die wel 10 minuten duurde, om over al zijn tips bij ons vertrek nog maar niet te spreken). Daar moet je van houden (wij dus niet). Jammer, want alleen daarom zouden wij deze b&b niet opnieuw bezoeken.

Gereisd Met partner in november 2014

Eemalig

Anneke.
20-4-2014

Wij hadden de kamer naast de ontbijtzaal. Zonder buren, dus lekker rustig. Kamer wat oubollig maar ruim. Engels echtpaar is eigenaar van The Hideaway. Erg opdringerig in het adviseren van een restaurant en het willen reserveren. Geven een 5 tal restaurantjes door ( provisie?) Maar is keuze genoeg in Swellendam, voor een ieder zijn portemonnee. Hun tips en adviezen maken veel goed, maar wij laten het bij een keer.

Gereisd Met partner in maart 2014

Bijzonder gastvrije mensen

Cvankuijck
9-9-2010

Een echte aanrader !! De eigenaars Mark & Diana zijn bijzonder vriendelijk en erg gastvrij. We werden verwelkomt met koffie en thee mijn locale koekjes. Voor het diner werden we bij Mark & Diana uitgenodigd voor een kleine wijnproeverij van Afrikaanse wijnen. Er werd voor ons een tafeltje in een restaurantje voor ons gereserveerd, hier hebben we heerlijk voor de openhaard [wij waren er in de Afrikaanse winter] gedineert Ontbijt was met lekkere locale producten en erg uitgebreid. Helaas zijn we er maar 1 nacht geweest omdat we op doorreis waren.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Een prachtige accomodatie

Pierik
7-6-2009

De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk, gastvrij. Verwelkomt met koffie en thee en later een glas wijn. Er was al een tafeltje in een restaurantje voor ons gereserveerd. Ontbijt was overheerlijk. Jammer dat we op doorreis waren en maar een nacht verbleven.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

We zijn hier in 2004 geweest en ik moet zeggen het was bij

Roland Manders
10-9-2006

We zijn hier in 2004 geweest en ik moet zeggen het was super bij Adin and Sharon. Ongelooflijk vriendelijke mensen die je direct bij aankomst uitnodigen voor een wijntje te drinken met hun samen. De kamers ware echt zeer goed. Er stonden zelfs badkamer slippers klaar. Het eten was ook erg goed.. We kregen zelfs een lunchtasje mee. Ze boden zelfs aan om ons te komen halen na het eten 's avonds, bij "Het Roosje van de Kaap" wat ook een goed restaurant was.

Een echte aanrader is dit dus.

Gereisd Met vrienden in september 2004
2005

Super aardige mensen daar

Ramón & Charonne
31-5-2005

Super aardige mensen daar. Lekker ontbijt met zelfgemaakte broodjes en jam. Met de eigenaar nog een rondje gemaakt door het Bontebok park vlakbij! Wat een aardige mensen. Op advies van de eigenaar gegeten bij een zeer lekker restaurant vlakbij het huisje. Ook de auto werd schoongemaakt voor ons.

Gereisd Anders in Tue May 31 2005 14:39:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet duur, wel 5 sterren homestay met klein zwembadje

Elles
15-2-2005

Niet duur, wel 5 sterren homestay met klein zwembadje. http://www.adinbb.co.za/ Slechts 3 kamers, ontzettend persoonlijke service (huurauto was 's ochtends zelfs gewassen), eigenaren vertellen alles over omgeving en ZA. Ontbijt ongekend goed: uitgebreid en zelfgemaakte jams en gebakken broodjes/muffins ed.

Gereisd Anders in februari 2005

Beleef Afrika

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Hideaway in Swellendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Hideaway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.