Bed and Breakfast Swellendam Country Lodge

Bed and Breakfast Swellendam Country Lodgesterstersterster

9.5Fenomenaal

Zuid-Afrika, Westelijke Kaap, Swellendam

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Swellendam Country Lodge voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

16 reviews over Bed and Breakfast Swellendam Country Lodge

• 10Maud05-01-2014

Als een warm bad!

Ruim, smaakvol ingericht huisje met veel privacy, ruime veranda en uitzicht op de prachtige tuin met onder meer bananen-, mandarijnen- en sinaasappelbomen, pruimen- en vijgenbomen waarvan de vruchten verwerkt worden in allerlei lekkernijen die je geserveerd krijgt bij een ontbijt, zoals ik nog nooit een ontbijt heb gehad! Heerlijk en een lust voor het oog. De bediening is perfect, alles is keurig netjes en Swellendam is een plek die de moeite waard is. Er is een heerlijk buitenzwembad en elke kamer heeft WiFi dat het altijd doet!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 10dodo5026-10-2013

Fantastische plek Swellendam

Geweldig ontvangst met mooie kamers ,ook het ontbijt met producten uit de tuin.De gastvrouw gaf ons ook nog een paar tips wat te doen in de omgeving. Dit is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10S. Wymenga14-10-2013

Sfeervolle B&B in Swellendam

Wanneer je reis naar of langs Swellendam voert, is het zeer de moeite waard om je stop te maken in de Swellendam Country Lodge. De lodge heeft mooie, goed verzorgde en heel sfeervolle appartementen. Maar wat voor ons de B&B uniek maakt is de schitterende tuin waarin huis en appartementen liggen. Echt een paradijsje waar je je heerlijk kunt ontspannen. De sfeer is gastvrij; de mensen heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is echt geweldig, met allerlei zelfgemaakte producten uit eigen tuin. Er is bovendien een zwembad in de tuin; heerlijk als het warm weer is. Swellendam is een aantrekkelijk, historisch stadje tegen de bergen aan. Vanuit de B&B kun je leuke daguitstapjes maken: walvissen kijken aan de kust bij De Hoop; mooie wandelingen maken in de omgeving of toeren door de wijnstreek en lekker wijn gaan proeven. We zijn meerdere keren in Zuid Afrika geweest en deze B&B springt er voor ons echt uit. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 10J&O23-11-2011

Een juweeltje

Wat een topper, we hadden voor 2 nachten geboekt in de standaard kamer, heel mooi ingericht, heel smaalvol, met oog voor details, goeie douche, veel privacy, klein, maar voor ons geen probleem. Prachtig zwembad, geweldige gastheer en gastvouw en ontbijt subliem, beste van alle B&B. Veel te doen in Swellendam, ga eten bij La Sosta of Old Mill ( naast de B&B en dus op loopafstand). Wij komen volgend jaar terug. TOP

Gereisd met partner in november 2011

• 9Gerjo en Yolanda28-11-2010

mooie accomodatie

Mooie appartementen in een mooie tuin met zwembad. De kamers zijn niet groot maar alles wat er moet zijn is er en het erg netjes en met smaak ingericht. Het ontbijt was een plaatje, zowel voor het oog als de smaak. Jammer dat we er maar 1 nacht hadden geboekt.

Gereisd met partner in november 2010

• 8g soer15-03-2010

Knusse accomodatie

Alleraardigste en behulpzame mensen. Veel privacy. Een goed uitziend en smakelijk ontbijt. genoeg restaurants in de omgeving.

Gereisd met partner in februari 2010

• 10Barbera&Andy22-08-2009

Een aanrader!!!!

Uitstekende ontvangst. Veel oog voor detail, De tuin is een plaatje met een groot zwembad. Het ontbijt is een feest met vers sinasappelsap geplukt van de eigen sinasappelbomen (verser is onmogelijk). Je kan er internet gebruiken. Een aanrader!!!!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Peter Jansse14-08-2009

Wat een mooie plek!

Swellendam Country Lodge wordt met heel veel liefde gerund door een nederlands koppel. Mooie kamers los van het hoofdgebouw in een parkachtige tuin. Elke kamer heeft zijn eigen prive veranda. Heerlijk groot zwembad. Fantastisch creatief ontbijt. Heerlijke restaurantjes in de buurt. Prijs/kwaliteit een echte topper!

Gereisd in augustus 2009

• 9Wim 14-04-2009

Prachtige locatie aan het begin van de Tuinroute

Ik kan de vorige beoordelingen alleen maar onderschrijven. Mooie plek, waarbij de Nederlandse eigenaren alle service en kwaliteit bieden. Het ontbijt is voortreffelijk en lodge trouwens ook.

Gereisd met partner in april 2009

• 10Kitty25-11-2008

Prachtige Lodge met mooie moderne kamers

De Swellendam Country Lodge heeft 6 mooie modern ingerichte kamers gelegen in een groene tuin. De kamers hebben koffie- en theezet faciliteiten, een prachtige grote badkamer en een eigen veranda. Het ontbijt wordt geserveerd in de main lodge, met zeer veel keus. Vers fruit, kaas en vleeswaren, versgebakken brood, yoghurt met vruchtjes en als je wenst gebakken of gekookte eitjes. Zeer zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

1 tip over Bed and Breakfast Swellendam Country Lodge

• Maud, 05-01-2014

Swellendam ligt ruim twee uur rijden van Kaapstad en wat ik erg leuk vond was route 62. Vlakbij Swellendam liggen verschillende wildparken en een dagje strand behoort ook tot de mogelijkheden.

0 vragen over Bed and Breakfast Swellendam Country Lodge

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats