Hotel Stellenbosch

Kleine hotelsWeer vandaag23°
7,1

7 reviews over Hotel Stellenbosch in het Nederlands

Mooi in het centrum maar wat "Gedateerd Hotel"

Ron en Trudie
28-7-2014

Schone kamer, met kleine zeer gedateerde badkamer. Ontbijt was matig en eenvoudig. Wel keurig een parkeergarage waar je de huurauto netjes kwijt kan. Pluspunt van dit Hotel is zeker dat je zo het leuke en gezellige centrum in loopt met diverse restaurantjes. Stellenbosch zelf is absoluut een leuke plaats. Wij hebben ook een stadstour gemaakt met een gids die ons van diverse informatie heeft voorzien over Stellenbosch.

Gereisd Met partner in Tue May 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel in prachtige stad

D&A
15-8-2013

Mooi hotel in mooie omgeving, nl. in centrum prachtige stad. Kleine eenvoudige kamer, maar wel goed. Service goed. Restaurant incl. personeel prima!

Gereisd Met partner in januari 2013

Gedateerd hotel

Goudzwaard
15-8-2013

Een samenraapsel van gebouwen; daardoor zeer onoverzichtelijk. Geen lift, dus slepen met de koffers. Redelijke kamer en badkamer. De warmwatervoorziening was niet goed. Twee personen na elkaar douchen kan niet, tenzij je koud water voor lief neemt. Wel centraal in Stellenbosch gelegen.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vergane glorie

Petra
24-10-2011

Inderdaad vatte de vorige recensent het pakkend samen: vergane glorie. Ook wij hadden dat gevoel, maar zijn minder negatief. Het is wel een oud pand, maar heeft wel airco (uit jaren 70, maar doet het wel), ruime kamers als je 2 lossen bedden wilt, maar als je een dubbel bed wil is de kamer wat kleiner en staat het bad (ouderwets op pootjes) midden in de slaapkamer. Voor wifi moet je naar de hal. Ontbijt was erg goed, auto stond binnen in de parkeergarage en al met al vonden we het een reuze leuk hotel om een nacht door te brengen.

Gereisd Met partner in januari 2011

Vergane Glorie

S&P
16-10-2011

Ok hotel. Schoon, maar kleine, zeer gedateerde badkamer met vergeelde voegen en laag plafond. Ontbijt eenvoudig, maar wel prima, vergelijkbaar met andere plekken. Opmerkelijk was wel het humeur van de receptioniste, die zeker niet de indruk wekte ons van een onvergetelijk verblijf te willen voorzien. Voor ons een ander verblijf de volgende keer.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement is super

Familie Giesen
28-11-2010

Wij verbleven in een appartement in dit hotel. Het appartement was van alle apparatuur voorzien in de keuken en had 2 badkamers en 2 grote slaapkamers. De woonkamer was ook prima ingericht. Het hotel ligt redelijk centraal in Stellenbosch, je kunt hier rustig overdag een wandelingetje maken.

Het eten was prima, s avonds een lekkere salade met garnalen en zalm en s ochtends een zeer uitgebreid ontbijtbuffet met veel vers fruit.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stellenbosch in Stellenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stellenbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.