Hotel River Manor Guest House

Hotel River Manor Guest House
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor River Manor Guest House voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel River Manor Guest House in het Nederlands

Ultieme luxe

Tineke
22-7-2010

We hebben echt enorm genoten van ons verblijf in River Manor. De kamers zijn ongelofelijk mooi en zo ontzettend ruim. In ons king size bed hebben we heerlijk geslapen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en deed alles in hun macht om het naar onze zin te maken. Kortom, ultieme luxe! Wat ons betreft meer dan 3 sterren waard!!!

Verbleven hier op onze honeymoon (op rondreis door Z-A) en zijn hier werkelijk afschuwelijk behandeld: fouten met de boeking werden niet netjes opgelost maar resulteerden in een kamer zo groot als een kledingkast, onwelwillend personeel en een onaardig gesprek met de 'herenboer' eigenaar. Ondanks het mooie uiterlijk van het guesthouse dus zeer sterk af te raden!!!

Ligging dicht bij het centrum en toch rustig gelegen. Bestaat uit twee huizen en twee zwembaden. Ontbijt was prima en aardige bediening. Onze kamer was echter heel erg klein met een mini badkamer en uitzicht op een hoge heg. Kennelijk zijn er wel grotere kamers. Goede uitvalsbasis voor de wijnroute.

Hier verstaat men het vak van hospitality: zeer vriendelijk en behulpzaam, maar niet klef of overdreven. De kamers zijn werkelijk prachtig, in oude klassieke stijl, en tot in de puntjes verzorgd - tot en met bloemblaadjes op de rand van het bad, een roos op de badjassen die opgevouwen op bed liggen; een karafje port met 2 glaasjes staat klaar en koele Chardonnay ligt in de koelkast.

Alles klopt aan dit hotel, dat naar Z.Afrikaanse begrippen duur is, mar naar onze begrippen nog steeds goedkoop: voor een superkamer betaal je ongeveer 100 euro ( in Nederland zou dit wel een het vijfvoud kunnen zijn).

Als wij nog ooit teruggaan naar Zuid Afrika, gaan we daar zeker weer logeren. Een feest!!

Een prima plek voor een doorreis

Ellie
3-1-2006

Een prima plek voor een doorreis. Niet om een hele week te zitten. Goed verzorgd. Rozenblaadjes in het bad bij aankomst een welkomstdrankje op de kamer. Heb daar ook een schoonheidbehandeling gedaan. Vond het prijzig en vond de dames erg aandringen om daar spullen te kopen. Voor de rest kan je alles vragen, al je wensen worden vervuld. 's Avonds zijn we gaan eten in "het Wijnhuis" was echt heerlijk. Wel van tevoren reserveren want anders is er geen plek. Dat doen ze bij River Manor voor je.

enkele jaren geleden geweest zeer mooi in engelse stijl in gericht ruime kamers klein zwembad 3 minuten lopen van het centum goed ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel River Manor Guest House in Stellenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel River Manor Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel River Manor Guest House scoort een 7.67 uit 10 op basis van 6 reviews.