Hotel Marianne Wine Estate

Kleine hotelsWeer vandaag36°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Marianne Wine Estate voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prachtige landelijke locatie met fantastische vergezichten en ideaal gelegen in het wijngebied.

De vele bezienswaardigheden als Stellenbosch, Kaapstad, Hermanus, de nationale parken, wijnhuizen in de omgeving, Robben eiland, etc. is allemaal op rij afstand

Uitstekend ontbijt, prachtige wijnen en voor het diner te veel keus in de omgeving.

Kenmerken

3 reviews over Hotel Marianne Wine Estate in het Nederlands

Wijn proefen

claudiaroland
25-11-2012

zeer luxe en ruime kamers op de wijnboerderij. Jammer dat er geen mogelijkheid was om buiten te zitten , Uitzicht is fantastisch over de wijngarde en de bergen, Stellenbosch is op 10 minuten afstand met de auto te bereiken waar restaurants en winkels zijn. Er is de mogelijkheid om bij lokatie te eten, maar heelas was bij ons bezoek het restaurant niet geopend wegens een bruilof.

geweldige ligging

martens1
21-4-2012

je slaapt op een wijnhuis,midden tussen de druiven. locatie is echt super, kamers echt heel groot, alleen miste ik wel een soort van buitenzitten. maar de locatie maakt echt alles goed, ontbijt buiten bij olivia, was ook echt heel erg goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marianne Wine Estate in Stellenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marianne Wine Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.