Pension
Kleine hotelsWeer vandaag16°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Cultivar Guest Lodge voor je op een rij gezet:

5 reviews over Pension Cultivar Guest Lodge in het Nederlands

Leuke plek met goede ligging tov de wineries

lkey
4-1-2013

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie grote tuin met zwembad, fraai uitzicht op de wijngaarden en goede bedden. Wel wat gebruikelijke, voor ons dan, zaken als lamp stuk en stop van het bad verdwenen maar zeker een value-for-money locatie die ons al twee keer goed bevallen is.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek

hillyne
21-11-2012

Cultivar lodge ligt op een mooie plek met zicht op de heuvels. De accommodatie zelf heeft een rustieke stijl vol met druivenplanten en knusse zitjes. Ook is er een heerlijk zwembad, wel jammer dat er slechts 1 ligstoel bij stond. De kamers varieren erg van grootte. Wij hadden wrsl, een van de kleinste kamers die ook nog eens erg basis was ingericht (geen zeepje, toiletpapier). Toen we hier melding van maken werd er wel direct op gereageerd. De lodge heeft geen eigen restaurant, en het is nog wel een stukje rijden naar Stellenbosch. Personeel was erg vriendelijk, onbijt erg uitgebreid en goed.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Niet super

Arianne
19-4-2012

We zijn 2 nachten in Cultivar Lodge geweest. De kamers waren wel OK, ruim en een modern ingerichte badkamer. Het zwembad was totaal niet schoon en bijna warm, dat was wel vervelend want het was rond de 40 graden. Dan heb je dus behoefte aan een schone frisse duik. Ook het ontbijt was niet om over naar huis te schrijven. Wel aardig personeel, maar de man die de eieren klaarmaakte, deed dit kennelijk voor het eerst. Al met al zou ik er niet nog een keer heen gaan.

geweldige service!!

Nick
10-12-2011

Bij aankomst werden we zeer hartelijk met koffie en echt heerlijke muffins ontvangen in het hoofdgebouw van het mooie nette complex. De manager Marinda is super vriendelijk en gastvrij. Ze heeft ons ook goed geadviseerd over Stellenbosch en heeft een tafel gereserveerd in de kokskombuis aan de rand van Stellenbosch. Ook echt een aanrader!!! De kamers zijn ruim, erg netjes gezellig en wij hadden een mooi uitzicht op het zwembad. Kortom helaas maar 1 nacht kunnen blijven maar komen er zeker terug.

Gereisd Met partner in Tue Nov 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed voor elkaar!

Annabel & Timothy
26-10-2011

Mooie in country style ingerichte kamer met prachtig uitzicht op de wijnvelden. Cultivar ligt centraal en is gemakkelijk te vinden. Niets op aan te merken!

Gereisd Met partner in september 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Cultivar Guest Lodge in Stellenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Cultivar Guest Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.