Hotel Asara Wine Estate

Kleine hotelsWeer vandaag27°12°
Hotel Asara Wine Estate
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Asara Wine Estate voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Asara Wine Estate in het Nederlands

Zeer mooi wijndomijn

Jan H
25-9-2017

Prima kamers met een uitgelezen ligging midden de wijngaarden. Goede keuze om van hieruit een rondrit langs de wijnhuizen in Stellenbosch te maken. Zeer goede keuken.

beste hotel dat wij gedaan hebben

erwin
28-12-2009

leuk hotel met een leuke omgeving lekker eten buiten het hotel beste hotel is wel wat ver vliegen maar is het zeker waard goede bedden kamers en hotel goed afgewerkt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asara Wine Estate in Stellenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asara Wine Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.