Weer vandaag29°

9 reviews over Hotel African Valley Estate in het Nederlands

Lekker luxe

natalya
25-12-2010

Voor ons veel te luxe en te duur ;-) maar voor een bruiloft hier toch gelogeerd. De kamers zijn erg strak aangekleed, het mag iets knusser naar onze zin ;-) Wel goede uitvalbasis voor Stellenbosch & Kaapstad en misschien zelfs de kust. Het ontbreekt je aan niks! Ontbijt ook super. Als je van luxe houdt, zit je hier super!

Gereisd Met partner in november 2010

Paradijs op prachtlocatie

Fam. van Halder
3-7-2010

Een prachtige locatie met een geweldige service! De kamers (huisjes) zijn erg mooi en ruim opgezet. Elke morgen en uitgebreid en zeer luxe ontbijt. Wij zijn voor zaken geweest, maar ik zal er met mijn gezin zeker nogmaals naar toe gaan. Het hotel ligt op 20 minuten van Kaapstad, waar veel te doen is. De natuur is werkelijk prachtig. Van criminaliteit of ongedierte is absoluut geen sprake. Een echte aanrader dus!

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Paradijs op aarde!!

Ronald en Jasmijn
6-3-2009

Wie van rust, luxe en eventueel avontuur houdt, is deze fantastiche plek niet te evenaren! En ik mag zeggen dat wij toch op vele plaatsen geweest zijn. De uitvalshoeken zijn enorm. Wil je rust dan krijg je rust, wil je avontuur dan krijg je avontuur. wij hebben combinatie van beiden gehad. Het avontuur in de wildparken en de heerlijk relaxte sfeer op het Estate. Heerlijk eten met een werkelijk adembnemend uitzicht. De Tafelberg en de zee zijn maar enkele van de prachtige uitzichten op de berg waarop de Estate is gesitueerd. De positieve recensies zijn meer dan terecht! Een echte aanrader dus.

Gereisd Met partner in maart 2008

Erg mooi resort

Luuk
27-1-2009

Mooi resort, met zwembad, aparte huisjes welke de kamers zijn, aaneengeschakeld, mooi restaurant, goed eten, en gezellige mensen(nederlands echtpaar) op mooie locatie gelegen, en kortbij vele accomodaties, o.a kaap de goede hoop, krokodillenfarm, wandelroutes, en golfbanen.Leuke en relaxte vacantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs op aarde

Paul
27-1-2009

Schitterend hotel,van nederlands echtpaar, supervriendelijke mensen, je kunt hier niet meer spreken van een hotelkamer, maar van een suite, met eigen tv, haardvuur, vrij gelegen en heerlijke bedden,en een zwembad voor de deur met ligbedjes, matrassen onder parasols, alles is tot in de puntjes verzorgd,Veel mogelijkheden in de buurt, oa;diverse golfbanen,wijnproeverijen, kortom niet verder zoeken maar gewoon boeken .

Gereisd Met partner in december 2008

Fantasiche plek, erg mooi gelegen

Bart
27-1-2009

Mooi hotel, erg mooie kamers met als thema de maanden van het jaar,mooi zwembad 'voor de deur'mooi uitzicht over de bergen oa de tafelberg en simonsberg, van hieruit veel te doen, oa ; robbeneiland, wijnroute, tafelbergbezoek,met haaien duiken, bezoek waterfront, enz alles binnen bereik ! Kortom ideaal om te relaxen of van hieruit dingen te ondernemen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

2008

Fantastisch "Hotel"

Pieter
2-10-2008

Gelegen op een heuvel net buiten Kaapstad ligt dit kleinschalige luxe-hotel. De kamers zijn werkelijk prachtig, van alle gemakken voorzien met ligbad aparte stortdouche, heerlijke bedden, TV en zelfs je eigen open haard en als toetje ook nog vloerverwarming wat erg lekker was tijdens ons verblijf. Zeker gezien de combinatie van de ligging en de prima prijs voor zo'n luxe verblijf een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in september 2008

Geweldig klien hotel op Hellshoogte

marianne
18-9-2008

Dit kleine hotel (12 kamers) is eigendom van een nederlands echtpaar. Het is een absolute aanrader!! Zij halen je op van het vliegveld en binnen een half uur ben je in Stellenbosch. Dit is een prima uitvalsbasis voor je verblijf in Zuid Afrika. Goede en vriendelijke service. Mooie ruime kamers met zitje, grote badkamer en prima bedden.

Gereisd Alleenreizend in september 2008

uitstekende service

kuijk
17-2-2008

uitstekende service. Het uitzicht is prachtig. Voor iedereen een aanrader die wil genieten van al het moois dat Zuid-Afrika te bieden heeft!

Ik ga zeker nog een keer terug

Gereisd Met partner in februari 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel African Valley Estate in Stellenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel African Valley Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.