Bed and Breakfast The Berrydel Guesthouse

Kleine hotelsWeer vandaag31°13°
Bed and Breakfast The Berrydel Guesthouse
9,7

6 reviews over Bed and Breakfast The Berrydel Guesthouse in het Nederlands

Zeer goede lodge , uitstekende lokatie.

herman
27-11-2012

We hebben hier een paar dagen verbleven , en kan alleen maar zeggen dat dit ons beste verblijf was op ons ganze Zuid Afrika reis. Prachtige kamers , zeer goed gelegen om uitstappen te maken , en super vriendelijke eigenaars. Gewoon super.

Onvergetelijk!

Dagmar
30-1-2011

Samen gedronken, samen gegeten, samen gepicknickt, samen gelachen, samen vele mooie momenten beleefd! Onvergetelijke vakantie gehad! Hopen zeer spoedig weer te keren! Dank voor alles. Dagmar & Alfons

Niet te missen! Fantastische plek!

Katrien en Jorgo
21-9-2010

Rustig gelegen, ideale uitvalsbasis voor het verkennen van de wijnlande rond Kaapstad en Stellenbosch. Vriendelijk onthaal, prachtige tuin. Uitstekende keuken, met mooie keuze uit heel lekkere wijnen.

Schitterend Guesthouse te Somerset West

Margot en Koen
13-9-2010

Reeds vele malen Zuid Afrika bezocht en zelden zo een prachtig verblijf gehad. Een ontbijt om bij weg te dromen, zelfs avondeten wordt er op vraag geserveerd met dagverse produkten, een waar festijn. Ideale uitvalbasis voor zowel Kaapstad als de wijnlanden. Tevens op een boogscheut gelegen van de Indische Oceaan met prachtig witte zandstranden

The place to be!

Anita & Gerald
9-9-2010

Tip top ! Heerlijk verblijf, met volle teugen genoten. Lekker eten, uitstekende wijnen en zeer klantvriendelijke guesthouse uitbaters. Een aanrader voor iedereen.

Om nooit te vergeten, een aanrader!

vera en pascal
2-7-2010

The Berrydel guesthouse is zeer centraal gelegen, dicht bij Kaapstad, aan de voet van de wijnlanden, zicht op de bergen enerzijds en de oceaan aan de andere zijde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Berrydel Guesthouse in Somerset West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Berrydel Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.