Bed and Breakfast KaapsePracht

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag31°18°

We hebben een aantal aanbieders voor KaapsePracht voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast KaapsePracht in het Nederlands

geweldig een aanrader!!!!

lida
11-11-2009

Zooooo heerlijk dat wij nu in november nogmaals voor 10 dagen gaan!

Uitstekende rustige locatie t.o.v. het bezoeken van alle bezienswaardigheden rond de Kaap, de wijnstreek, golfbanen, winkels en stranden.Mooie ruime en sfeervolle schone kamers met geweldige bedden,ruime badkamer, de tuin is prachtig en de gastheer en gastvrouw zijn in alle opzichten geweldige mensen en hulpvaardig en kunnen ook boekingen doen voor het e.e.a.

2 golfers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast KaapsePracht in Somerset West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast KaapsePracht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.