Bed and Breakfast Hottentots View

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
Bed and Breakfast Hottentots View
9,8

Laatste review

Zeer aangename bed en breakfast waar gastvriendelijkheid top prioriteit krijgt. De kamers waren stuk voor stuk prachtig ingericht en voorzien van alle nodige snufjes (frigo, airco, stekker omvormers, etc..) De badkamer was nog steeds in nieuwstaat en werd dagelijks gepoetst.

Alsof het goede weer en prachtige uitzicht nog geen reden genoeg zijn om uit de aangename bedden te komen was er ook nog iedere morgen het smakelijke en volledig verzorgde ontbijt om naar uit te kijken.

Kortom: Op amper 30 min van Kaapstad is dit de B&B om te verkiezen, voor zowel lange als korte verblijven.

Kenmerken

21 reviews over Bed and Breakfast Hottentots View in het Nederlands

Beste vakantie ooit!

Wouter
2-4-2013

Wij hebben een geweldige ervaring gehad in hottentots view. Yvo en Josiane hebben ons heel goed ontvangen en stonden gedurende ons verblijf van 2 weken constant voor ons klaar. Het ontbijt is er heel lekker en goed verzorgt. De kamers, de locatie en het uitzicht waren ook van uitmuntende kwaliteit. Door de goede ligging heb je veel daguitstappen in de buurt.

Zeker een aanrader!!

de zaligheid zelve

Steven
2-4-2013

prachtige omgeving, lekker rustig in summerset west met een mooi uitzicht op de nabij gelegen bergen

hemelse bedden, ik wou dat ik het mee naar huis kon nemen!

heerlijk eten, elke morgen werden we getrakteerd op vers en lekker ontbijt. ik keek elke avond uit naar het ontbijt

kort bij Kaapstad. alles in de omtrek is redelijk dichtbij. en er is ook zoveel te doen.

ik kan niets boven halen wat beter had gekund.

alles waar je op hoopt in een vakantie was er :) 10/10

wat een toffe vakantie hebben we gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Hottentots View voor je op een rij gezet:

Schitterend guest house op een toplocatie!

Philippe
11-8-2012

Guest house Hottentots View is the place to be!.

Ideaal gelegen voor het plannen van al uw uitstappen, zoals Kaapstad, de wijnlanden en de Cape Peninsula.

Een warm welkom door de hosts en een heerlijk ontbijt om de dag mee te starten. Mooie ruime kamers met grote badkamer, heerlijke regendouche en terras om te relaxen met zicht op de tuin en het zwembad.

Terrassen met adembenemende zichten. Zeker een plek om terug te keren voor uw reis naar Zuid Afrika.

Topper!

Philippe
7-9-2010

Wij willen jullie heel hartelijk bedanken voor de fantastische dagen die wij hier bij jullie en met jullie hebben mogen doorbrengen. Jullie kennende hadden we veel verwacht, maar het is nog mooier geworden... De prima verzorgde ontbijten, de prima-de-luxe kamers, de prachtige omgeving, de rustige en mooie tuin, de supervriendelijke service. Kortom onze Afrika-doop is zeer geslaagd, en is zeker voor herhaling vatbaar. Wie weet...! Wij wensen jullie heel veel succes en een gouden toekomst. Bedankt voor ALLES! Mieke & Theo, Mia (Belgie)

Een oase van rust en gezelligheid!

Sabine & Dolf
17-8-2010

Dank u Yvo & Josiane voor deze 8 prachtige dagen dat we bij u te gast mochten zijn. Wij hebben echt genoten van het warm onthaal, het heerlijke ontbijt met telkens veel variatie, de rust aan het zwembad in de prachtige tuin, en de zichten om "u" tegen te zeggen, we werden er even stil van, ...

Wij bevelen zeker jullie B&B aan bij onze vrienden en wij komen graag een keertje terug met de kids!

Prachtig guesthouse op een toplocatie!

Elien en Geert
17-8-2010

Guesthouse Hottentots View is ideaal gelegen, vlakbij het centrum van Somerset west, aan het begin van de wijnroute. Met een warm welkom werden we onthaald door Yvo en Josiane. Elke ochtend kregen we een heerlijk ontbijt in buffetvorm, met veel variatie en streekgerechten geserveerd. Onze kamers waren nieuw en prachtig gedecoreerd. Vanop het dakterras genoten we met een cocktail van de adembenemende zichten. Aan het zwembad kwamen we tot rust. We keren zeker terug naar deze oase van rust... We bevelen dit guesthouse ten sterkste aan bij vrienden.

Een echte aanrader!

Jacques Mercier
25-6-2010

Het ontbijt is zeer uitgebreid, lekker, alles vers en verzorgd.

De kamer "garden view" is een zeer mooie, moderne en verzorgde kamer.

De eigenaars van de b&b zijn zeer vriendelijk en gedienstig.

Wij waren hier voor de 2de maal en komen zeker nog terug!

buitengewoon goed

Schoeters Rudolf
20-6-2010

We hebben al veel b & b's bezocht en al veel ervaring opgedaan maar bij deze stonden we echt perplex! We werden heel warm ontvangen door gastvrouw en gastheer, we voelden ons meteen op ons gemak want tenslotte is het altijd een beetje afwachten bij wat voor mensen je terecht komt, bij hun was het net of we "thuis" waren, echt raar maar het voede gewoon vanaf de eerste moment goed, een echte aanrader, zij zijn vriendelijk, behulpzaam, ze staan klaar met raad en daad, dit moet je gewoon zelf ervaren, we hebben echt van onze 2 weken genoten, niets was voor hen te veel, de omgeving is heel mooi, veel te zien, ogen te kort, we gaan zeker en vast nog een keer terug, onze vakantie was geslaagd... De kamer was proper en mooi ingericht wat zeker niet onbelangrijk is vinden wij, het ontbijt was ook zeker de moeite, ons zien ze daar nog eens terug

Top guesthouse!

Smeulders
16-5-2010

Zeer goede service en kindvriendelijk guesthouse, lekker ontbijt en heerlijke bedden. Mooi gedecoreerde kamers en zeer grote badkamer.

Fijn dakterras om heerlijk te zonnen.

Prachtig zwembad. We hebben een super week beleefd in guesthouse Hottentots View.

We hebben een aantal aanbieders voor Hottentots View voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hottentots View in Somerset West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hottentots View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.