Bed and Breakfast Cape Topaz Bed & Breakfast

8,5

2 reviews over Bed and Breakfast Cape Topaz Bed & Breakfast in het Nederlands

Vriendelijk - prachtig zicht

Leen, 5-7-2011

BnB Cape Topaz, is ons echt meegevallen, vriendelijkheid van de eigenaar, verzorgde kamer, goed ontbijt, en prachtig zicht van op het balkon.

Hier kom ik zeker terug naar toe.

Een heerlijk verblijf in Cape Topaz

Anneke, 21-1-2011

Met Cape Topaz begonnen wij onze 4 weekse reis door Zuid- Afrika. Michel de eigenaar haalde ons op van de luchthaven en heeft voor ons de volgende dag naar de verhuurder van onze auto gebracht. We hebben geweldige tips gekregen om in en rondom kaapstad te doen. Het ontbijt elke ochtend was super en we hebben een heerlijk verblijf gehad in C.T. Echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cape Topaz Bed & Breakfast in Somerset West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cape Topaz Bed & Breakfast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Cape Topaz Bed & Breakfast scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.