We hebben een aantal aanbieders voor Sedgefield voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sedgefield voor je op een rij gezet:

Reviews over Sedgefield

Ideaal voor natuurliefhebbers en rustzoekers

Maja en Andi,
    16-9-2008

Leuk opgezet project met 8 self-catering boomappartementen (mooie safaritenten op een vlonder) die van alle comfort voorzien zijn, zoals keuken, verwarmde bedden (voor de koude periode), uitkijkpost en barbeque (braai). Erg vriendelijk eigenaren. Alles eco-vriendelijk opgezet, zoals een EcoSan toilet zonder waterverbruik. Water wordt uit de rivier gepompt voor het douchen, en regenwater voor drinkwater. Het terrein is 35 ha en verschillende wandelingen zijn uitgezet. De eigenaar probeert het bos zo oorspronkelijk mogelijk te houden zonder vreemde geimporteerde boomsoorten zoals de den. Ze zitten zo'n 20 km buiten Sedgefield. In Sedgefield is een supermarkt (Spar) en goeie slager (Robertson Meat Market). In de omgeving is veel te doen. Op het terrein is ook een recreatieruimte met een tafeltennistafel, videogames en internet. En een zwembad.

Gereisd met partner in september 2008
Sedgefield scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews