Bed and Breakfast Kapensis Guest House

Bed and Breakfast Kapensis Guest Housesterstersterster

9.6Fenomenaal

Zuid-Afrika, Westelijke Kaap, Pringle Bay

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Kapensis Guest House voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Aan zee
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

26 reviews over Bed and Breakfast Kapensis Guest House

• 10Nick23-03-2014

Deze recente zeer verzorgde guesthouse wordt uitgebaat door een vriendelijke Nederlandse dame. Wij werden hier zeer hartelijk ontvangen en naar onze prachtige familiekamer gebracht. De inrichting is zeer mooi en vanuit elke kamer heb je zicht over de vallei. In het midden ligt er het zwembad welke uitzicht biedt over de bergen. Een absolute aanrader

Gereisd in februari 2014

• 10Marijke Verheijen01-10-2013

Uitstekend en wat een gastvrijheid

We hebben enorm genoten van ons verblijf bij 3Flavours in Pringle Bay. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en hebben en schitterend uitzicht. De gastvrijheid van Anita en Derick is geweldig; we werden enorm verwend. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

• 0Robin en Colinda25-04-2012

Een warm welkom

Bij aankomst half maart hadden we direct een warm welkom door Anita. De kamer was erg mooi en schoon met een mooi uitzicht. Het is een prettige uitvalsbasis voor dagexcursies zoals naar Stellenbosch of een avontuurlijke trip naar Gansbaai voor Shark Gave Diving. Anita is een geweldige gastvrouw die je alles naar de zin wilt maken. Wij hebben 3 fijne dagen gehad.

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Fam. de Munck24-01-2012

Guesthouse 3 flavours a memory forever!!!

Anita en Derick. Jullie hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt. Service en kwaliteit staan zeer hoog bij jullie in het vaandel! Top gastvrouw en gastheer. Accommodatie fantastisch! Ontbijt heerlijk! Omgeving schitterend Kortom: Guesthouse 3 Flavours in Pringle Bay: A memory forever!!! Echt een aanrader!

Fam. de Munck

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9richard23-05-2011

Mooi guesthouse met ruime kamers en mooi uitzicht

Wanneer ik in Pringle Bay moet zijn slaap ik altijd bij 3flavours! Een fantastische plek, ruime kamers, mooi uitzicht, prima kamers!!

Zakelijk gereisd in mei 2011

• 10Dolly en Marischa24-04-2011

Geweldig!!

3Flavours is een geweldige plek om te verblijven. Anita en Derick doen alles om de gasten het naar hun zin te maken. Echt een plek om je thuis te voelen. De ruimte die je hebt om gewoon even te relaxen in combinatie met de ruime keus aan excursies is top! De 2 nachten die wij hier verbleven zijn dus ook eigenlijk te kort. Ooit kom ik weer terug! Ik moet toch zeker de tuin zien als die af is. Bedankt voor alles!

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 9Tanja en Jeroen10-03-2011

Wat een prachtige plek met fantastisch uitzicht!!

Bij aankomst in 3Flavours Guest House had ik direct spijt dat we maar zo kort hadden geboekt! Wat een mooie locatie! Wij hadden de familie kamer geboekt en we werden even stil van het uitzicht vanuit onze kamer! Overigens fantastisch zo'n familie kamer; onze twee kleine kinderen in een aparte slaapkamer, heerlijk! Pringle Bay ligt mooi centraal om het prachtige land te gaan ontdekken (Kaapstad, Hermanus, the Wine Route zijn allemaal binnen een uur te bereiken). Wij hebben genoten en de eigenaars Derick en Anita voelen goed aan wanneer de gasten privacy en rust willen of juist behoefte hebben aan een praatje of tips over de omgeving! Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Dikkie van Santen17-02-2011

Heerlijke rustige plek

Wij hebben een zeer mooie tijd hier gehad. Perfecte service en zeer klantvriendelijke mensen. Omgeving Fijn Bos is echt te moeite waard zeker in het voorjaar (Zuid Afrika).

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10Lindy22-11-2010

Simply the best !!!

Wij hebben 12 nachten gelogeerd in dit prachtig mooie Guesthouse op superlocatie. Gebouwd en gestyled door eigenaren Anita en Derick. De kamers zijn super: alles klopt tot op het detail. Er ligt zelfs een chocolaatje op je kussen vlak voordat je gaat slapen. Het zwembad en het terras bieden uitzicht op de weidse natuur en de bergen. Wij hebben een auto gehuurd en dagtrips gemaakt naar o.a.: de Tafelberg, Kaap de Goede Hoop, walvissenvaart in Hermanus en Robben Island. Anita maakt de reserveringen en geeft goede tips. De gastvrijheid en warmte van Anita & Derick zorgen ervoor dat je je hier helemaal thuisvoelt ! Een dikke 10 !!!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9o.streep12-11-2010

Prachtige locatie.

Geweldige ontvangst, je voelde je meteen thuis, je was geen gast maar vriend. Derick gaf heel veel informatie met betrekking tot de townships en de gewoontes van het land. We hebben ook heel veel informatie ontvangen wat we beslist moeten zien. We hebben dan ook van te voren een auto gehuurd. Fantastische omgeving, beslist de moeite waard om dit aan te bevelen aan collega's en vrienden. We komen beslist terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd

• Afstand tot strand15 minuten lopen, 3 km, 5 minuten met de auto
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht