Hotel Milkwood Mannor

4 reviews over Hotel Milkwood Mannor in het Nederlands

fantastische plek

C Westerhoff
25-10-2012

wij waren 3 weken Zuid-Afrika, in totaal 12 hotels, B,B, en lodge's aangedaan. wij waren het er unaniem over eens dat dit de mooiste en het beste hotel was van de hele reis. mooie locatie, sfeervol restaurant, goede bediening en heel lekker eten. Ook de zeer vriendelijke Nederlandse eigenaar deed zijn stinkende best om je het naar de zin te maken, en had verschrikkelijk veel tips, wat er in de omgeving allemaal te doen was. echt een aanrader

Gereisd Met partner in oktober 2012

fantatische ligging

ezziedj
3-10-2011

Echt een geweldig ligging!! Kleinschalig hotel, op een fantastische locatie aan de oceaan. Kamers zijn ruim en netjes ingericht. Onze kamer had een terras direct aan de oceaan, wat een uitzicht!! Het is mogelijk om in het hotel te dineren. Echt een aanrader. Zeer sfeervol restaurant aan het water, met zicht op de prachtige zonsondergang. Het personeel was zeer vriendelijk en de oude NL eigenaar van het hotel, kwam met allemaal tips over wat er te doen was in de omgeving. Zeker een aanrader dus!

Gereisd Met vrienden in november 2009

Meest mooie plek aan de Zuidkust van Zuid Afrika

marianvanhuis
18-7-2011

Milkwood Manor ligt bijna in de Oceaan: fantastische plek. Zeer gastvrij. Goede tips voor trips en om heerlijk te eten bij zeer goede Italiaan. Kan deze Manor van harte aanbevelen: mooi en nog mooiere ligging!

Gereisd Met partner in juni 2011

Een absolute aanrader voor verblijf Pletenberg Bay

K. Mulder
28-1-2010

Een absolute aanrader. Bijzonder guesthouse op een unieke plek. Prima kamers met zicht op lagoon en oceaan. De service is ook perfect. Ze doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. In het restaurant Lemon grass met terras aan de oceaan, hebben we goed gegeten en heerlijke z-afrikaanse wijnen gedronken.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Milkwood Mannor in Plettenberg Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Milkwood Mannor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.