Lodge Lily Pond Country Lodge

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag29°12°
Lodge Lily Pond Country Lodge
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lily Pond Country Lodge voor je op een rij gezet:

16 reviews over Lodge Lily Pond Country Lodge in het Nederlands

Perfecte service in een prachtige lodge

Margriet
3-4-2018

De kamers zijn heerlijk ruim met veel licht en uitzicht op de vijvers. Door de kleinschaligheid heb je veel privacy door de ligging in de prachtig aangelegde tuin. Na alle activiteiten in ZA vonden we hier onze rust en we zijn blij dat we 3 dagen hebben geboekt. Het restaurant is sfeervol gelegen bij het zwembad en heeft een kleine menu kaart die elke dag wisselt. Wij vonden dit prima, omdat je ook zelf een alternatief kon aangeven zelfs vegetarisch! Het personeel is uitermate vriendelijk en professioneel. Wij hebben niet in de goedkoopste accommodaties geslapen in ZA, maar Lily Pond biedt in verhouding meer dan de andere (duurdere) hotels. We vonden de omgeving ook erg aantrekkelijk met bossen, strand en om je dag te breken diverse activiteiten in de buurt. Een aanrader als rust, lekker eten en gepaste luxe je aanspreekt.

De kamers zijn perfect in orde en wij hadden de nieuwe Garden Rooms, die net klaar waren met prachtige inloop douche en bad. De sfeer, het personeel, het restaurant en de prachtige tuin zijn op een zeer hoog niveau. De Lodge is perfect onderhouden en dat hebben we helaas op onze trip wel slechter gezien. De locatie naast het Tstsikamma Nationale park is prima bereikbaar, met ruime parkeerplaats.

Nature's Valley strand op zo'n 7 minuten rijden vonden wij fantastisch, een aanrader. Volgende keer blijven we zeker langer dan 2 nachten. De prijs is ook uitstekend in verhouding met wat je krijgt. We hebben eerlijk gezegd niets aan te merken op deze Lodge van Nederlandse eigenaars. Deze accommodatie is echt een aanrader als je van rust en ruimte houdt, lekker eten en wijn, maar ook van ongedwongen luxe. Komen zeker terug. Top

Pure verwennerij

Nynke van der werf
30-12-2015

Lily pond is een geweldig questhouse op een prachtige plek. De kamers zijn heerlijk ruim en de bedden van goede kwaliteit. Het eten is heerlijk en gastvrouw en meneer vriendelijk en zeer welwillend. Ze denken met je mee en adviseren je in activiteiten. De tuin is magnifiek en gezien de warmte en wens van kids is het mooie zwembad een cadeautje!

Wat een prachtige lodge!

Annemiek
8-1-2015

Wij kunnen eigenlijk geen minpunten noemen. De moderne bouwstijl spreekt ons erg aan en ook de Inrichting met Afrikaanse details vonden wij erg mooi. Daarnaast zijn de gastvrijheid en de service uitstekend, liggen de bedden super en kan je er ook heerlijk dineren. Wij kunnen deze lodge zeker aanraden!

Fantanstische Lodge

E. ter Brugge
9-11-2013

Deze lodge is een regelrechte aanrader, prachtige kamers gelegen aan een klein vennetje, waar je als gast zeer gewaardeerd wordt. Service en vriendelijkheid van personbeel en eigenaars zijn bovengemiddeld.

Lodge ligt 20 km buiten Plattenburg Bay, dus weg van de drukte.

Ontbijt en diner waren zeer smaakvol

'Fantastische Plek'

Lex
13-1-2013

Fraaie lodge die haar naam eer aandoet met een hele grote vijver (lees meertje ) vol lelies. Mooie kamers, geweldige service, lekker ontbijt en een prima menu in een mooie eetkamer. Jacuzzi beschikbaar boven de vijver en dus omgeven door lelies.

mooi totaal plaatje

Jolanda
18-1-2012

De lodge bestaat uit prachtige gebouwen met indrukwekkende tuin en lelievijvers en heeft alles in zich voor een perfect verblijf; Lilypond is volledig in harmonie met de omgeving

De kamers hebben een mooi uitzicht over de lelievijvers en zijn met smaak ingericht.

De service is geweldig, iedere morgen vertrek je met een schone auto.

Iedere avond wordt er een heerlijk diner met lekker zelfgebakken brood geserveerd.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Nemen de tijd om een praatje te maken.

De lodge is zeer centraal gelegen en een goed vertrekpunt om de omgeving van Plettenberg Bay en Nature Valley te verkennen

Deze lodge mag je niet missen in je rondreis, maar boek hier wel minimaal 2 nachten.

Zeker een aanrader

Petra
13-11-2011

Lily pond ligt midden in een natuurgebied, het is er wel afgelegen maar erg rustig en mooi. Service en gastvrijheid is van een hoog niveau. Prachtige kamer en heerlijk gegeten. Wifi tegen een zeer kleine vergoeding. Deze werkte niet op onze kamer maar wel in het hoofdgebouw.

De meest fantastische plek aan de tuinroute !!

Nico den Hollander
7-10-2011

De staf (eigenaars) van Lily pond zijn vriendelijk, gastvrij, correct en galant.

De country lodge is zeldzaam fraai ingericht, stijlvol. De sfeer van de locatie is uitermate plezierig. Het eten is fantastisch.

Uitstekende lodge voor een prima prijs.

Carol
12-4-2011

Prachtig mooie lodge tussen Plettenberg Bay en Nature's Valley. Zijn er nu 2 keer geweest en het blijft indrukwekkend. De omgeving en grote tuinen van de lodge zijn bijna Zen-achtig en een mix van moderne architectuur en afrikaanse cultuur. Prachtige Afrikaanse kunst, maar niet overdreven. De rust die de lodge uitstraalt zit ook in het personeel. Zeer professioneel, maar op een zeer ontspannen manier aanwezig. De keuken is van een hoog niveau met internationale gerechten en waarschijnlijk sterk beinvloed door de Nederlandse eigenaar Margret. Ze serveren een dagelijks wisselend menu, wat je in overleg gewoon kunt aanpassen.

Wij hebben alle avonden hier gegeten (en gedronken....).

Prima tips en veel informatie over de omgeving gekregen van de Zuid Afrikaanse receptioniste die heel grappig Hollands sprak en o ja, als je tijd hebt doe dan een massage in de court yard heerlijk.....

Carol

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Lily Pond Country Lodge in Plettenberg Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Lily Pond Country Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.