Lodge Lily Pond Country Lodge

Lodge Lily Pond Country Lodgesterstersterster

9.7Fenomenaal

Zuid-Afrika, Westelijke Kaap, Plettenberg Bay

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Lily Pond Country Lodge voor je op een rij gezet:

Lodge info

• Jacuzzi
Meer lodge info
Tonen op kaart

16 reviews over Lodge Lily Pond Country Lodge

• 2018
    10Margriet03-04-2018

Perfecte service in een prachtige lodge

De kamers zijn heerlijk ruim met veel licht en uitzicht op de vijvers. Door de kleinschaligheid heb je veel privacy door de ligging in de prachtig aangelegde tuin. Na alle activiteiten in ZA vonden we hier onze rust en we zijn blij dat we 3 dagen hebben geboekt. Het restaurant is sfeervol gelegen bij het zwembad en heeft een kleine menu kaart die elke dag wisselt. Wij vonden dit prima, omdat je ook zelf een alternatief kon aangeven zelfs vegetarisch! Het personeel is uitermate vriendelijk en professioneel. Wij hebben niet in de goedkoopste accommodaties geslapen in ZA, maar Lily Pond biedt in verhouding meer dan de andere (duurdere) hotels. We vonden de omgeving ook erg aantrekkelijk met bossen, strand en om je dag te breken diverse activiteiten in de buurt. Een aanrader als rust, lekker eten en gepaste luxe je aanspreekt.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10Nico20-09-2016

De beste accommodatie tijdens ons verblijf in ZA!

De kamers zijn perfect in orde en wij hadden de nieuwe Garden Rooms, die net klaar waren met prachtige inloop douche en bad. De sfeer, het personeel, het restaurant en de prachtige tuin zijn op een zeer hoog niveau. De Lodge is perfect onderhouden en dat hebben we helaas op onze trip wel slechter gezien. De locatie naast het Tstsikamma Nationale park is prima bereikbaar, met ruime parkeerplaats. Nature's Valley strand op zo'n 7 minuten rijden vonden wij fantastisch, een aanrader. Volgende keer blijven we zeker langer dan 2 nachten. De prijs is ook uitstekend in verhouding met wat je krijgt. We hebben eerlijk gezegd niets aan te merken op deze Lodge van Nederlandse eigenaars. Deze accommodatie is echt een aanrader als je van rust en ruimte houdt, lekker eten en wijn, maar ook van ongedwongen luxe. Komen zeker terug. Top

Gereisd met partner in september 2016

• 10Nynke van der werf30-12-2015

Pure verwennerij

Lily pond is een geweldig questhouse op een prachtige plek. De kamers zijn heerlijk ruim en de bedden van goede kwaliteit. Het eten is heerlijk en gastvrouw en meneer vriendelijk en zeer welwillend. Ze denken met je mee en adviseren je in activiteiten. De tuin is magnifiek en gezien de warmte en wens van kids is het mooie zwembad een cadeautje!

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 9Annemiek08-01-2015

Wat een prachtige lodge!

Wij kunnen eigenlijk geen minpunten noemen. De moderne bouwstijl spreekt ons erg aan en ook de Inrichting met Afrikaanse details vonden wij erg mooi. Daarnaast zijn de gastvrijheid en de service uitstekend, liggen de bedden super en kan je er ook heerlijk dineren. Wij kunnen deze lodge zeker aanraden!

Gereisd met partner in november 2014

• 9E. ter Brugge09-11-2013

Fantanstische Lodge

Deze lodge is een regelrechte aanrader, prachtige kamers gelegen aan een klein vennetje, waar je als gast zeer gewaardeerd wordt. Service en vriendelijkheid van personbeel en eigenaars zijn bovengemiddeld. Lodge ligt 20 km buiten Plattenburg Bay, dus weg van de drukte. Ontbijt en diner waren zeer smaakvol

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9Lex13-01-2013

'Fantastische Plek'

Fraaie lodge die haar naam eer aandoet met een hele grote vijver (lees meertje ) vol lelies. Mooie kamers, geweldige service, lekker ontbijt en een prima menu in een mooie eetkamer. Jacuzzi beschikbaar boven de vijver en dus omgeven door lelies.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Jolanda18-01-2012

mooi totaal plaatje

De lodge bestaat uit prachtige gebouwen met indrukwekkende tuin en lelievijvers en heeft alles in zich voor een perfect verblijf; Lilypond is volledig in harmonie met de omgeving De kamers hebben een mooi uitzicht over de lelievijvers en zijn met smaak ingericht.

De service is geweldig, iedere morgen vertrek je met een schone auto. Iedere avond wordt er een heerlijk diner met lekker zelfgebakken brood geserveerd.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Nemen de tijd om een praatje te maken.

De lodge is zeer centraal gelegen en een goed vertrekpunt om de omgeving van Plettenberg Bay en Nature Valley te verkennen

Deze lodge mag je niet missen in je rondreis, maar boek hier wel minimaal 2 nachten.

Alleen gereisd in januari 2011

• 0Petra13-11-2011

Zeker een aanrader

Lily pond ligt midden in een natuurgebied, het is er wel afgelegen maar erg rustig en mooi. Service en gastvrijheid is van een hoog niveau. Prachtige kamer en heerlijk gegeten. Wifi tegen een zeer kleine vergoeding. Deze werkte niet op onze kamer maar wel in het hoofdgebouw.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Nico den Hollander07-10-2011

De meest fantastische plek aan de tuinroute !!

De staf (eigenaars) van Lily pond zijn vriendelijk, gastvrij, correct en galant. De country lodge is zeldzaam fraai ingericht, stijlvol. De sfeer van de locatie is uitermate plezierig. Het eten is fantastisch.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Carol12-04-2011

Uitstekende lodge voor een prima prijs.

Prachtig mooie lodge tussen Plettenberg Bay en Nature's Valley. Zijn er nu 2 keer geweest en het blijft indrukwekkend. De omgeving en grote tuinen van de lodge zijn bijna Zen-achtig en een mix van moderne architectuur en afrikaanse cultuur. Prachtige Afrikaanse kunst, maar niet overdreven. De rust die de lodge uitstraalt zit ook in het personeel. Zeer professioneel, maar op een zeer ontspannen manier aanwezig. De keuken is van een hoog niveau met internationale gerechten en waarschijnlijk sterk beinvloed door de Nederlandse eigenaar Margret. Ze serveren een dagelijks wisselend menu, wat je in overleg gewoon kunt aanpassen. Wij hebben alle avonden hier gegeten (en gedronken....). Prima tips en veel informatie over de omgeving gekregen van de Zuid Afrikaanse receptioniste die heel grappig Hollands sprak en o ja, als je tijd hebt doe dan een massage in de court yard heerlijk..... Carol

Gereisd met partner in maart 2011

4 tips over Lodge Lily Pond Country Lodge

• Lex, 13-01-2013

Money land and birds of Eden om de hoek, vlakbij is ook de fabriek van Porcupine. Prachtig strand aan het einde van de weg.

• Nico den Hollander, 07-10-2011

Zeker gaan bezoeken en vooral daar gaan dineren. Doet zeker niet onder voor een * restaurant.

• Annemiek, 08-01-2015

Neem deel aan een winetasting. Erg leuk en lekker!

0 vragen over Lodge Lily Pond Country Lodge

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats