Pension Halcyon House

1 review over Pension Halcyon House in het Nederlands

Wat een heerlijke plek!

K. de Man
13-9-2009

We waren er slechts twee dagen, maar wel twee heerlijke dagen. Charles en Judy zijn de perfecte gastheer en -vrouw. Het huis is prachtig, de kamers elegant ingericht en het uitzicht vanaf ons balkonnetje super! Heerlijk om daar in het zonnetje je dag te beginnen .. ook het ontbijt is heerlijk en gezellig! Halcyon House is een prima plek om de omgeving vanuit te verkennen .. Charles heeft goeie tips en is erg behulpzaam. Een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Halcyon House in Plettenberg Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Halcyon House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.