Hotel Buffalo Hills

Weer vandaag27°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Buffalo Hills voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Buffalo Hills in het Nederlands

nooit meer

niclubeva
7-3-2011

Buffalo Hills zegt dat het een 4-sterren accomodatie is, alleen de laatste keer dat het beoordeeld was was in 2007! En nu voldoet het absoluut niet meer aan een 4-sterren lodge. De kamers zijn uit grootmoeders tijd en zeer stoffig en smoezelig. Het eten was oke maar niet wat je bij 4-sterren verwacht. Jammer is dan dat je iets moois verwacht en niet krijgt maar er wel naar betaald, we hebben dit ook aangegeven bij de eigenaar maar daar is verder weinig mee gedaan. De omgeving is wel erg mooi, de lodge ligt middenin de natuur en de beesten zie je vanaf je veranda lopen, jammer is dan wel weer dat de neushoorns en buffalo's er niet meer zijn en die zullen ook niet meer terug komen. Als we van te voren hadden geweten dat het geen 4 sterren meer was dan hadden we dit niet geboek, want je betaald er wel voor.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

Midden in de natuur

J Verweij
10-2-2010

Dit park ligt midden in de natuur. We verbleven in een cottage die uitkeerk over de vlakte met daarachter bergen. We zagen zo voor ons de zebra's en wilde beesten lopen. Met veel enthousiasme werden we ontvangen en rondgeleidt door Danny, een ranger. De andere ranger werkte er nog maar een paar dagen maar was nog altijd even enthousiast over zijn werk. Als bioloog wist hij erg veel te vertellen en kon dat ook op een leuke manier overdragen. De Big 5 is hier niet, voordeel is dat je er te voet gewoon in je eentje op uit kan gaan, wanneer je wilt. Enige minpuntje was dat de baas niet erg vriendelijk deed, zowel tegen ons als de ranger niet. Maar die hebben we vervolgens ook niet meer gezien, dus ach. De rangers en de vrouw van een van hen hebben ons een paar erg leuke dagen bezorgd!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buffalo Hills in Plettenberg Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buffalo Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.