Pension Bellamanga Country House

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag21°10°
Pension Bellamanga Country House
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bellamanga Country House voor je op een rij gezet:

3 reviews over Pension Bellamanga Country House in het Nederlands

Super Lodge

Hans, 15-6-2016

BellaManga Country House is ook echt wat de naam zegt. 10 minuten rijden vanaf een rustige weg over een zandpad ligt de lodge met huisjes en Rondavels. Midden in de landerijen. Mooie huisjes, fijn zwembad en een heerlijk ontbijt. Helaas geen restaurant maar op een kwartierje rijden ligt Plettenberg Bay met al z'n restaurants. Gaan er in december weer naar toe. Dat zegt genoeg.

Gastvrije eigenaren, prachtige rondavel

Gwendolyn, 29-1-2011

We hebben hier drie nachten geslapen, in de tweepersoonsrondavel. Wat een toplocatie was dit. Het lag wel een minuutje of 20 van plettenbeg maar dat maakte ons niet veel uit.

De eigenaren Ray en Foina waren waanzinnig gastvrij, hadden ontzettend veel goede tips en regelde het als je iets wilde. Ze hebben enkele poezen en honden die over het terrein lopen, gezellig hoor.

De accomodatie was prachtig, met zorg ingericht en ontzettend luxe en netjes. Het ontbijt was heel goed, elke ochtend werd het waar je bij staat voor je klaargemaakt.

Het zwembad was heerlijk en een prima honesty bar. Op het terrein zijn nog enkele andere soorten accomodaties te huren, ook volledig zelf catering. Vooral vanwege de gastvrijheid en de prachtige accomodatie is dit de op 1 na beste plek waar we hebben verbleven.

Mooie accomodatie op zeer groot terrein gelegen

E. Beekman, 8-6-2010

Gastvrije eigenaren. Met zorg ingerichte kamer(rondavels).

Eigenaar verhuurt quads en bezit zeer groot terrein met "quad-routes".

Enige nadeel: ligt buiten de bewoonde wereld,redelijk ver rijden naar Plettenberg baai(20 km)en als je uit eten gaat is het niet prettig om in het donker terug te rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bellamanga Country House in Plettenberg Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bellamanga Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Bellamanga Country House scoort een 8.86 uit 10 op basis van 3 reviews.