Vakantiehuis Mooi Bly wine estate

8,5

9 reviews over Vakantiehuis Mooi Bly wine estate in het Nederlands

Wat een zalige plaats

Peter&Cobi, 27-3-2017

Liesbeth heeft ons heel gezellig ontvangen. Leuk huisje met alles basic aanwezig.Heerlijk relaxen op je terrasje met super mooi uitzicht. Paarl centrum is met auto goed te doen en heeft een aantal lekkere restaurantjes. Liesbeth kan je tips geven voor wijnproeven en andere leuke adresjes.Hele leuke dagen gehad, Thanks.

Ruim, basic, gastvrije eigenaren.

Rob, 17-3-2016

Een week in Mooi Bly geweest. We hadden een cottage met 2 slaapkamers en een kamer op de eerste verdieping.

Huis is basic ingericht. Krijgt iedere dag behalve op zondag een quick schoonmaakbeurt, waarbij de bedden ook worden opgemaakt.

Voldoende handdoeken; straal douche niet erg hard.

Toen wij er waren was het erg heet. Op die dagen mis je een airco. Losse grondfans wel aanwezig.

Eigenaren erg hartelijk en servicegericht.

Prachtig en onvergetelijk

Sarah en Tom, 17-10-2015

Wat is het hier prachtig. De huisjes ademen Zuid-Afrika. Super gezellig. We hebben hier 17d gelogeerd en ons geen moment verveeld. Liesbeth en Erik zijn de perfecte gastvrouw en -heer. Super goede tips gekregen van Liesbeth voor uitstappen en absolute must-see's. Helpt ook voor reservaties ed. De wijn van het domein is subliem! Heb hem hier in België zelfs bij gekocht. Een reis om nooit te vergeten... EN wij komen zeker terug!

Een stukje paradijs in de wijnstreek

van Herwaarden, 28-11-2013

Het domein is super mooi, de cottages zijn heel mooi, authentiek Zuid-Afrikaans, met voldoende luxe, de tuinen staan vol met bloemen, exotische planten, ... een klein Kirstenbosch.

Eric, Liesbeth, en de kids zijn perfecte gastheren en -vrouw.

De barbeque (braai) hebben we veel gebruik. In de buurt zijn er vele toprestaurantjes aan lage prijs.

Liesbeth heeft ons perfecte tips gegeven voor trips, het was ideaal voor ons.

Wij komen hier zeker bij hen terug in de toekomst, het is een aanrader voor iedereen.

Proficiat Eric en Liesbeth

fantastische plek!

wout_slachmuylders, 20-2-2011

mijn tweede keer al dat ik er ben geweest! het is een heel leuk domein en je kan er ook goed spelen met simon en joppe in het zwembad. ook de honden zijn leuk en natuurlijk ook Erik en Liesbeth.

Hier komen we terug!

Wanda en Peter, 24-1-2011

Al van bij het eerste moment een fijn gevoel. Liesbeth, Erik en ja, ook hun kids geven je een warm gevoel. Erik is passioneel bezig met de boerderij, zijn wijnen en alles wat daar mee te maken heeft. Je kan er hun wijn proeven, krijgt daarbij een deskundige, ludieke uitleg ook, goed gedaan, je hoort en voelt de passie die er achter steekt! Qua uitzicht top, natuur alom, mooi zwembad en Liesbeth, die muur is écht mooi gedaan! perfecte ligging om naar Syellenbosch te rijden, de bergen in te trekken richting Tulbagh, supermarkten op korte afstanden, Wine Estates ook waar je overigens heel lekker kan eten. Geen moeite is hier te veel, zalig op het terras kan je 's avonds nagenieten bij een lekker glaasje Mooi Bly, wat kan het leven toch schoon zijn, dit is thuiskomen voor ons! Voor ons zijn de bedden prima en mijn man heeft een zeer pijnlijke rug, beter een stevig bed dan een oud en doorgezakt denk ik maar. Doe zo voort maar vergeet niet om zelf af en toe een adempauze in te lassen.

Een bijzondere locatie even buiten Paarl

jenkatslot, 22-3-2010

Een heerlijke plek om je vakantie te starten of te eindigen. Je kunt er heerlijke bijkomen in alle rust. De huisjes zijn prima (wel zijn de bedden iets aan de harde kant), van alle gemakken voorzien. Een heerlijk zwembad. Elke huisje heeft zijn eigen 'stoep'. En de gastvrouw: die staat altijd voor je klaar om welke vraag dan ook te beantwoorden. En ook de wijn van hen is heerlijk. Een aanrader!!

heerlijke omgeving in een mooi landschap

J.G.Kant, 21-12-2009

Gastheer en gastvrouw zijn zeer service gericht.

De cottage zijn ruim en voorzien van alle gemakken.

Bedden zijn iets minder

Het grote Genieten!

Nathalie en Stefan, 24-7-2009

Wat hebben we hier genoten! Na een rondreis van 2,5 week door Zuid Afrika zijn we in Paarl bij Mooibly helemaal tot onszelf gekomen. Heerlijk je eigen huisje op een geweldig mooi landgoed. Liesbeth en Erik zijn fijne hosts en zeer gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mooi Bly wine estate in Paarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mooi Bly wine estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mooi Bly wine estate scoort een 8.45 uit 10 op basis van 9 reviews.