Bed and Breakfast Villa Rustique

9 reviews over Bed and Breakfast Villa Rustique in het Nederlands

Een ' thuis " om zeker terug te bezoeken

Geeraerts Marc
3-5-2011

Wil je een thuis met alle luxe en comfort waar het heerlijk vertoeven is? Wil je de niet opdringerige bemoeienis van een hoteluitbater? Wil je vertoeven in een rustige buurt, residentieel gelegen? Wil je de natuur naast je en op een boogscheut de fauna en flora genieten? Wil je de prachtigste kamers zien die je je kan voorstellen? Wil je eten zoals in een sterrenrestaurant maar waar je niet zoveel zal betalen? Sla dan zeker Villa Rustique niet over. Prachtige loikatie en prachtige mensen die deze zaak met hart en ziel " runnen ". Ons zien ze zeker nog terug!!!!

Heerlijke plek!

Frans en Ricky
24-11-2010

In oktober hebben we 3 nachten gelogeerd in Villa Rustique. Een heerlijke plek! Lekker rustig gelegen, mooie (erg ruime) kamers, heerlijk ontbijt en het diner 's avonds was top! Jeroen en Eva doen er echt alles aan het je naar de zin te maken. De ligging is perfect voor alle toeristische uitstapjes, je bent zo op de uitvalswegen. Een aanrader!

mooie guesthouse, heerlijk eten

laurenz&natasja
10-11-2009

Villa Rustique is een mooie guesthouse. De eigenaren Eva en Jeroen doen hun uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken, wat prima lukt. We hebben er heerlijk gegeten.

subliem

frank van der putten
24-9-2009

zeer verzorgd en mooi kamers en het eten is echt lekker en met veel passie gemaakt . zeker een aanrander niet verder zoeken dit is het.

Mooie en gastvrije omgeving

Fam. Hubert
13-9-2009

De eigenaren waren een jong, zeer gastvrije, stel uit Belgie.

Het probleem met mijn gebit werd feilloos door ze opgepakt en opgelost.

Zowel het ontbijt als het avondeten waren uitstekend, geweldig.

ook de kamers waren mooi en ruim.

Dit is een aanrader

Paradijs in de natuur, vlakbij centrum!

Joris Degreef
23-1-2009

Het was enorm fijn vertoeven bij Eva & Jeroen!

Op aanraden van vrienden zijn we bij hen terecht gekomen...onze verwachtingen waren hoog gespannen, maar de werkelijkheid was beter dan verwacht!

Jammer dat we maar 2 nachtjes gebleven zijn... Daarom moeten we zeker nog eens teruggaan, want de gerechten die Eva op tafel tovert, die zijn werkelijk buitengewoon!

Zeer professioneel reisadvies, service en gastvrijheid, zonder de gasten "overdreven" te vertroetelen...net goed zoals het hoort!

Hartelijk bedankt en tot binnenkort!

Joris & Martine

Een oase van rust!

Dirk Schellekens
1-1-2009

Wat een gastvrijheid en service!

Veel 5* hotels zouden hier nog één en ander kunnen leren!

Passie voor het koken, wat een buitengewoon resultaat geeft.

Zeer intiem en cosy restaurantje.

Mooie kamers en veilige omgeving.

Het beste wat we tijdens onze reis ervaren hebben!

Hier komen we zeker terug...

2008

Wat een topper!!

Esther
16-12-2008

Mooie kamers, ideale ligging en een heerlijke keuken!!

Leuke B&B

hutting
28-9-2008

Leuke nette B&B van Belgen.

Uitstekende kamers. Goede ligging. Eten is van goede kwaliteit en exclusief. Aardige mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Rustique in Oudtshoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Rustique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.