Hotel Swartberg Country Manor

Kleine hotelsWeer vandaag26°11°
Hotel Swartberg Country Manor
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Swartberg Country Manor voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Swartberg Country Manor in het Nederlands

Met vrienden

Fantastisch, mooie kamers, heerlijk eten!

Ed, Manon, Roderick @ Thijs Boot
17-8-2017

Mooie ruime schone kamers, heerlijk eten, goed ontbijtbuffet, fantastische gastheer en zeer vriendelijke bediening. Zeer mooi gelegen.

Henk
6-9-2015

Alles was fantastisch aan deze accomodatie. Een minpuntje is de plaats waar je 's avonds eet. Duidelijk een verbouwde schuur. Daar kun je met wat moeite twintig mensen in proppen. Ik heb liever iets meer ruimte als ik eet!

Geen uitschieter ...maar goed

Pierre
5-4-2013

Rustige ligging, midden in de natuur, aan de voet van het Swartberg massief. Mooie vergezichten. Kamer was ruim,mooi gedecoreerd en een uitstekend bed. Jammer was dan weer de afwezigheid van airco, de plafondventilator bracht geen soelaas. De douche was erg onpraktisch. Kalkafzetting op de sproeier en watertemperatuur was niet regelbaar. Karig ontbijt, klassiek maar goed avondeten in restaurant "PATAT". Het management (één persoon) was vrij afwezig en onzichtbaar tijdens ons verblijf.

Rustige ligging

Johan
11-3-2013

Een zeer mooie accomodatie, met zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten onder de grote boom. Heerlijk rustig uitzicht, vooral 's morgens vroeg.

prachtig gelegen hotel, absolute stilte

b.jschaafsma
19-1-2013

Kamers zijn aan de kleine kant maar erg schoon, bedden uitstekend. Prachtig terras met uitzicht over de bergen. Vriendelijk personeel.

Nooit meer

Hendrik
17-1-2010

Het Swartberg Manor is een mooi hotel, je moet alleen wel van afgelegen houden.

De ligging is zeker mooi, het personeel is zeer nagemaakt vriendelijk .

Dit word te ver doorgevoerd met name door de barbiepop die daar de leiding heeft.

Wat wij daar hebben meegemaakt ze verhoogde daar de prijzen even van de ene op de ander dag met 30% meer , kan je gerust doen maar doe dat dan van te voren

Bijv( niet de ene dag voor bij eten 200 en de volgende dag naar 260 het gaat niet om het geld maar wel om het principe)

super hotel

Els
12-10-2009

dit is een heel goed hotel. De kamers waren mooi ingericht en heel schoon, heerlijke bedden! Zeer mooie uitzichten / zonsondergangen. Heerlijk rustig en heerlijk zitten voor de huisjes.

het eten was heel erg lekker. Bobotie gegeten, was heel goed. Het ontbijt was ook goed hoewel je snel moest zijn als je een bruine boterham wilde.

De service is uitstekend.

Het hotel ligt afgelegen bij de Swartberg Pass. Je kijkt uit op velden met 'struisen'.

Het enige nadeel vonden wij de prijzen van de excursies aldaar. De wasservice was ook redelijk aan de prijs.

Afgelegen maar mooi hotel

menno
1-8-2009

Hotel ziet er erg mooi uit en is gelegen in de bergen. Allemaal heel erg mooi, maar het hotel ligt op een redelijk grote afstand van al de bezienswaardigheden en van de stad Oudtshoorn. Het buffet viel ons ook erg tegen, misschien dat het eten van de kaart beter was, maar dat was niet mogelijk voor groepen.

Wat een TOPPER!

Annie van Cronenberg
19-3-2009

2 dagen was veel te kort!!

Helemaal tot rust gekomen! Met z'on uitzicht op het terras kan dat toch ook niet anders!

2008

uitstekend hotel

greops reiziger
23-11-2008

de manor ligt op weg naar de swartberg pas. Delen ervan zijn pas grenoveerd en die huisjes zijn puik inorde, over de rest is ook niet te klagen. Omgeving is leuk. Personeel uiterst vriendelijk.

Eten is prima, daar een zeer goede boboti genuttigd. De wijnkelder mag er ook wel wezen.

Het heeft een klein nadeel en dat is de ligging tov oudtshoorn, dat is nogal een rit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swartberg Country Manor in Oudtshoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swartberg Country Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.