Hotel Rosenhof Country House *****

Hotel Rosenhof Country House *****

Hotel Rosenhof Country House
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Rosenhof Country House voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Rosenhof Country House in het Nederlands

Luxe en service

Judith, 2-3-2009

De naam 'gasthof' is wellicht wat misleidend, dit is een uitstekend 5-sterren hotel met maar 14 kamers. Niet helemaal onze stijl (beetje ouderwetse inrichting) maar prachtige opzet rondom een pleintje en mooie rozentuin. Wij hadden één van de 2 executive suites met privé-zwembadje en een groot terras + tuin (voor de prijs hoef je het niet te laten) met veel privacy en een aparte zitkamer. De badkamer was ook bijzonder ruim en mooi. Oudtshoorn zelf was 3x niks, de struisvogelfarms vonden wij amateuristisch en zielig voor de dieren.

Leuk kleinschalig hotel

Manon, 28-5-2008

Leuk kleinschalig hotel. De kamer was zeer ruim en mooi ingericht.

In de omgeving is niet veel te doen, maar de rit hierheen alleen al was de mooite waard (vanaf Hermanus gekomen). Cango Caves en struisvogelfarm zijn wel leuk om te bezoeken als je er toch bent. Om te dineren is Jemima's echt een aanrader. Ligt aan de hoofdweg. Je MOET hier reserveren!

Prima Hotel/lodge in the middle of nowhere

peter, 23-8-2007

Prima Hotel/lodge in the middle of nowhere. Erg lieve mensen die de hele dag voor je klaar staan.

Prachtig hotel

Linneweever, 15-8-2005

Prachtig hotel. Kleinschalig, gezellig en super van eten. In de omgeving is naast de grotten en de struisvogels niet veel te zien. Ik vond het ontbijt gewoon super. Verse Jus, op alle mogelijke wijzen gebakke eieren, struisvogel pate enz.. enz.. echt luxe!!

de kaers zijn zeer luxe en stijlvol ingericht. Je kan er internet gebruiken. Personeel is vriendelijk. Een aanrader!!!!

Prachtig hotel met gunstige ligging en weinig kamers dus een persoonlijke sfeer. Het zwembad en fitnesscenter zijn prachtig aangelegd. Ontbijt is wel aan de magere kant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosenhof Country House in Oudtshoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosenhof Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosenhof Country House scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.