Hotel Oudtshoorn

• Matig / voldoende: 5 - 7

Redelijk hotel

Constant
3-6-2012

De kamer was aan de smalle kant , de douche was klein, verder waren er niet zoveel bijzonderheden in dit hotel.

mwoah...

Familie Giesen
28-11-2010

Oudtshoorn is een erg saaie plaats als je de struisvogelboerderij en de Cango Caves hebt gezien. Er is erg weinig te beleven, ook in het hotel. Het zwembad en de loungehoek zijn prima en de kamers zijn van alle gemakken voorzien.

Het diner is zeer beperkt en het ontbijt is ook niet uitgebreid. Het personeel is wel erg vriendelijk.

goed voor 1 nacht.

Nelly Schreurs
7-3-2010

Tijdens de rondreis in dit hotel geslapen. Ziet er aan de buitenkant erg somber uit. De kamers zijn ruim, klassiek ingericht. Bij aankomst was de kamer bloedheet. De airco maakte zoveel lawaai dat we hem s'nachts uit hebben gezet. Heel slecht geslapen door de warmte. Het ontbijt was redelijk maar de bediening was, zoals op heel veel plaastsen in Zuid Afrika, héél traag.Mooi zwembad met keurige ligbedden en een overdekt terras.

Oudtshoorn

Monique R.
17-11-2009

Oudtshoorn staat bekend om haar struisvogelfarms. Toen we in Oudtshoorn aankwamen sloot echter alles, omdat het zaterdag was. We hebben toen een luiermiddag genomen aan het zwembad in de Oudtshoorn Inn. Keurig hotel. Wel veel overlast van de airco's: zowel buiten, waar de units hingen, als binnen. Het hotel is al wat ouder, maar is verder keurig verzorgd. We hebben er prima ontbeten. Gedineerd hebben we in Oudtshoorn.
2008

goed hotel

Anita
22-11-2008

Van buiten zegt het niet veel maar van binnen is het een goed hotel. Geen klagen. Goede bedden en een goed ontbijt.

Verrassend hotel

Gast
4-10-2008

Zit er oud en eentonig uit. Is bedrog want van binnen keurig verzorgd. 's-avonds een wokmogelijkheid. Eten is zeer goed! Ontbijtservice minder: ze zijn traag met uit- en indekken en aanvullen. Groot zwembad, grote lounchehoek buiten. Zelfs na sluiting bar krijg je nog dekens om buiten warm te zitten. Bar is overigens klein en kent niet alle dranken zoals Cappaciunno of Ammarulla. Kamers zijn klein maar pico in orde en schoon. Wel veel last van contactgeluid van aangrenzende kamers.

2007

Prima Hotel, dichtbij het centrum van Oudshoorn

sjors en gerda
10-12-2007

Prima Hotel, dichtbij het centrum van Oudshoorn.Goed ontbijt, fijn groot zwembad met mooi gazon.Grote mooie kamer met op verzoek koelkast.Vraag naar kamer op begane grond en je stapt zo vanuit je kamer het gazon op.Had hier wel langer willen blijven.Bezocht 11 en 12 nov.'07
2006

Zeer verzorgd hotel met een full service

Robert Van der Cruys
28-4-2006

Zeer verzorgd hotel met een full service. Zeer verzorgde kamers, verzorgd ontbijt, stemmige bar en zeer toffe shop voor souvenirs. Ligt op 10 minuten van het centrum in een vrij rustige buurt. Zeker aan te bevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Oudtshoorn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oudtshoorn in Oudtshoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oudtshoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oudtshoorn scoort een 7 uit 10 op basis van 8 reviews.