Bed and Breakfast Le Roux's

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

goed voor één nacht

sammy tempels
2-9-2009

Kleine bed & breakfast ideaal gelegen in centrum Oudtshoorn. 3 kamers, de onze had een kleine keuken maar de kamer waar het bed stond was wel heel klein. Klein zwembad en terras met ping pong tafel. Zeer vriendelijke en warme ontvangst! Lekker en voldoende ontbijt. Familiare sfeer. De prijs was iets te hoog voor de kamer die we kregen maar we hadden ook niks geboekt en kwamen hier pas laat toe, misschien daardoor...........Door de vriendelijke ontvangst toch nog een kleine meevaller.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Roux's in Oudtshoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Roux's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Roux's scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.