Lodge Chandelier

4 reviews over Lodge Chandelier in het Nederlands

Verrassende luxe tent.

Walter
6-12-2010

Een struisvogel ranche met een kleine game drive. Leuke uitleg op de ranche gehad en in de ochten een game drive. Mooie natuur niet heel veel dieren. Een super luxe tent aan het water. Je kunt hier alleen ontbijt en lunchen. Hoe er rekenig mee met de planning van je reis.

We waren helemaal alleen op de ranche.

helemaal geweldig

marian robbesom
31-3-2009

wij zijn enkele dagen op de game lodge geweest en hebben er elke minuut genoten van de rust de sfeer de sundowner picnic de game drives het eten bij kaarslicht,gewoon helemaal geweldig na al die alarmen en hekken in andere plaatsen.heel vriendelijk personeel en zeer verzorgde accomodatie met ligbad en sterrendouche, we voelden ons vreselijk verwend.

elke minuut genoten

marja van raavens
30-3-2009

we zijn in februari/maart in de chandelier geweest en hebben er elke minuut genoten,de sundowner picnic was geweldig evenals de game drives.Het ontbijt aan een meer vol koikarpers en de dieren was uniek,de tent had echt alles wat we nodig hadden,het bad was heerlijk en de buitendouche was echt kicken.In 1 woord een aanrader

echt super

m.j.robbesom
30-3-2009

wij zijn in maart enkele dagen in de game lodge geweest het was een verademing na 2 weken achter alarmen en hekken,wat een rust, smorgens game drives s avonds sundowner picnisc en game drives, eten bij kaarslicht(werd bij de lodge gebracht )en wat een vriendelijk personeel.We hebben genoten temidden van de natuur,vogels en dieren,echt een aanrader, je kunt er zelfs binnenkort een eigen stuk grond kopen om er een huis op te zetten.

We hebben een aantal aanbieders voor Chandelier voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Chandelier in Oudtshoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Chandelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.