Lodge Buffelsdrift Game Lodge (tented units)

Lodge
Lodge Buffelsdrift Game Lodge (tented units)
9,1

4 tips over Lodge Buffelsdrift Game Lodge (tented units)

SaJa, 6-11-2013
Cango Caves en een struisvogelfarm zijn leuk en dichtbij
hsinder, 24-4-2013
Bezoek ook eens de Rust en Vrede waterval van 70 mtr hoog. Een paar km voor de Cango Caves rechts af en dan 10 km over een zandweg. Het loont de moeite.
Leo, 15-3-2012

Ga je richting Oudshoorn of doe je de wijnroute, boek dan hier 1 of 22 overnachtingen.

Er zijn genoeg excursies te doen in de nabijheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Buffelsdrift Game Lodge (tented units) voor je op een rij gezet:

Leo, 14-3-2012
Een aanrader en slecht 7 km van Oudshoorn met diverse excursie mogelijkheden en een morgen en avond game drive in het park waarin het resort ligt.