Bed and Breakfast Linkside 2

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag19°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Linkside 2 voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Linkside 2 in het Nederlands

Wat een paradijsje op aarde!!

Baukje Sidler
16-3-2009

Als je in Mossel Bay een overnachting zoekt moet je absoluut naar Linkside2. Deze B&B is fantastisch! Na de vele B&B's in Afrika die zijn ingericht door engelsen (veel bloemmotieven, frutsels, franjes, antiek en tierelantijntjes) is dit een echte verademing. De eigenaresse Petra is interieurontwerpster geweest en dat kan je zien! De kamers zijn heerlijk modern, maar toch knus. Ga voor de tuinkamer, want dan heb je je eigen patio en uitzicht op zee. Het ontbijt lijkt wel een kunstwerkje. Heerlijk vers fruit en vers brood. Hou er wel rekening mee dat de B&B op een heuvel ligt en iets is verwijderd van het centrum met de restaurantjes. Dus of pak de auto of een taxi of doe goede wandelschoenen aan, vooral als je 's avonds de berg weer op moet. Maar wat een rust en een heerlijke plek om te relaxen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Linkside 2 in Mossel Bay District, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Linkside 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.