Reviews over Langebaan

Een aanrader, voor vogelliefhebbers een must!

ligt55,
    10-4-2011

Duinepos is een kleinschalig bungalowpark (12 huisjes), in het West Coast nationale park.

Voor bezoekers van het NP en met name vogelliefhebbers en rustzoekers veel leuker dan een huisje in de (doorsnee) badplaats Langebaan.

De meeste van de 12 huisjes zijn gegroupeerd rond het kleine zwembad met speeltuintje & hebben een eigen, vrij terras met zitje en tuintje.

WCNP is een beroemd vogelreservaat en dat merk je! In iedere tuin staat bv. een vogelbadje en daar is het al genieten.

De huisjes zijn keurig, brandschoon en zeer compleet ingericht: aan alles is gedacht t/m haard- en aanmaakhout.

De ligging in het NP heeft wel consequenties:

* Je betaalt een dagelijkse NP conservation fee.

* Buiten de openingsuren van het NP, mag je niet het NP in (dus het terrein af) en dan is het –goed aangeschreven- restaurant Geelbek, een paar km verder in het NP, ook gesloten.

* Er zijn geen winkels dus doe boodschappen voordat je erheen rijdt, in bv Bloubosstrand of Langebaan (17 km)

Mooi gelegen resort in Griekse stijl

Annelies,
    16-11-2010

Je waant je in Griekenland zo Grieks ogend is dit resort gebouwd. Het geheel ziet er uit als een dorp met zijn witte laagbouw appartementen waarvan de kozijnen en en het balkon in vrolijke kleuren zijn geschilderd. Ons appartement had frontaal zeezicht op een baai, waaraan ook een jachthaven is gelegen. Voor de watersportliefhebber zijn diverse mogelijkheden voor het huren van kano's, windsurfing etc. Het complex heeft diverse, niet grote, zwembaden, een binnenbad, diverse restaurants/bars, een kleine supermarkt voor het hoog nodige, een midgetgolf en een beautycenter. Hier kun je voor een leuke prijs gezichtsbehandelingen, massages etc. krijgen. Ons 3 kamerappartement bestond uit een gezellige woonkamer met een royale goed uitgeruste eetkeuken met bar. Een grote slaapkamer met klein 2 persoonsbed met inloopkast en een slaapkamer met twee 1 persoonsbedden met grote kast. Er zijn 2 badkamers. Via een schuifpui kom je op het grote balkon met terrasmeubelen.

Prima hotel

Ria ,
    21-5-2010

Heel gezellig hotel aan de lagune, niet direct aan het strand. Heerlijk eten en erg aardig personeel. Beslist een aanrader.

Langebaan scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews