Hotel Wayside Inn

Kleine hotelsWeer vandaag26°13°
Hotel Wayside Inn
6,3

12 reviews over Hotel Wayside Inn in het Nederlands

Zeker geen omgeving waar je wil zitten met kinderen. Criminaliteit is groot rondom deze Inn. Nergens zoveel beveiliging op straat gezien als hier rondom de Inn.

De enige mogelijkheid om iets te gaan doen is in de auto stappen en een stuk verder op parkeren, daar is het wel veilig. Alleen jammer dat we daar de tweede dag pas achter kwamen nadat ze ons daar zelf op wezen dat dat beter was met kind.

We hebben de eerst dag dan ook maar het diner overgeslagen om niet in het donker naar buiten te moeten.

Buiten ontbijten met een dikke jack aan was de enige mogelijkheid.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam daar lag het zeker niet aan.

Enige tegenvaller in onze rondreis door ZA

clairetje85
7-6-2011

Ziet er van buiten nog wel aardig uit maar van binnen echt gedateerd. Kamer zeker gedateerd en daardoor vies! Ontbijt zeeeeeer beperkt en niet lekker. Kunt er ook niet gezellig ergens zitten maar daar is ze omgeving wel goed genoeg voor, alhoewel wij er toch voor zouden kiezen om Knysna over te slaan in een volgende reis. Personeel overigens wel oke.

Goed genoeg voor even

Samantha
29-8-2009

De kamers zijn niet zo bijzonder, maar wel met zitje en goed genoeg. De trap naar boven is niet handig met koffers. Het ontbijt vond ik niet veel aan.

Als uitvalsbasis is het prima maar ik zou niet terug gaan.

2008

netjes hotel

sylvia
14-11-2008

wayside inn springt er niet echt uit. kamers waren netjes, ligging is goed. ontbijt is wel goed, inderdaad is buiten eten koud. op kamer echter wel zitje om te ontbijten.

badkamer is inderdaad minder maar vond ik voor alle afrikahotels gelden...

lekker eten bij Zest er tegenover. intiem, lekker, gezellig en goed!! aanrader!!!

Leuk maar geen topper!

Ton Jacobs
13-9-2008

De ligging van het hotel is gunstig. De kamers zijn redelijk, niets bijzonders! Ontbijt was inderdaad op het terras en dus erg koud in onze periode. Ik denk dat er wel leukere hotels te vinden zijn in het dorp. In het dorp opzich moet je niet te lang blijven. Beter gezegd gewoon doorrijden en ergens anders overnachten. Begrijp niet waarom iedereen hier naar toegaat.

Op onze rondreis door Zuid-Afrika vonden wij dit de minste acco. Klein bed en douche waar je via klapdeurtje in kon. Wij hadden een kamer bij de trap en daar was het erg gehorig. Ontbijt was wat karig vonden wij en werd op een krap terras geserveerd. Wel aardige medewerkers en op een goede locatie in Knysna

2007

Badkamer niet erg netjes en klein

Corry en Gerard
24-11-2007

Badkamer niet erg netjes en klein. Ontbijt alleen maar buiten of op je kamer mogelijk. De veranda waar je moet ontbijten is veel te klein en onvriendelijk ontbijtpersoneel. Receptiepersoneel erg vriendelijk.

Veel goede restaurants in de buurt.

Goed hotel

Daan
13-11-2007

Goed hotel. Prima kamers, alleen in de badkamer hing een ietwat vreemde geur. Het ontbijt wordt buiten op een zeer kleine veranda door helaas niet al te vriendelijk personeel geserveerd. Diner kan je hier niet gebruiken maar in de directe omgeving zijn er genoeg goede restaurants.

Heel leuk gezellig hotel

Marcel
13-11-2007

Heel leuk gezellig hotel. Op de bewaakte parkeerplaats waren toen wij er waren 3 auto's opengebroken. Dus laat geen spullen achter in je auto. Zelfs een trui is een reden om een raam in te slaan. Op de parkeerplaats voor, zit een geweldig restaurant (Zest)en na het eten een afzakkertje halen in het naastgelegen watermill. Verder mooie kamers 1 minpuntje is de kleine veranda waar het ontbijt word geserveerd. Als iedereen tegelijk ontbijt heb je er geen ruimte en omdat het buiten is kan het erg erg koud zijn met slecht weer.

Een leuk hotel op prima locatie

John
14-8-2007

Een leuk hotel op prima locatie. Sanitair was NIET schoon. Onbijt was sober en als je dit niet op je kamer wil opeten dan is overdekte (tent)ONVERWARMDE terras het alternatief. Niet prettig in winterseizoen (10 graden in de ochtend). Personeel is super vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Wayside Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wayside Inn in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wayside Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.