Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag26°
Lodge Waterfront Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Waterfront Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Lodge Waterfront Lodge in het Nederlands

2007

Wij verbleven voor 3

Jane
24-3-2007

Wij verbleven voor 3.dagen in deze Waterfront Lodge en alles was er perfect! Een oase van rust, vriendelijke/lieve mensen, heerlijke tuin met zwembad en een prachtig uitzicht. Om naar het centrum te gaan moet je dat wel per taxi of auto doen, het is heel dichtbij maar te ver om te lopen. "Een Dikke 9"!

Gereisd Met partner in februari 2007
2005

Elles
20-2-2005

http://www.waterfront-lodge.co.za/ Niet duur, net buiten dorp dus plezierig rustig. Lekker zwembad, vriendelijke mensen, persoonlijke sfeer. Niet zo groot, kamer of 10. Mooi uitzicht over de lagune.

Gereisd Anders in Sun Feb 20 2005 18:09:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelDarts

• AdresThe Point,Point Close 6570(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Waterfront Lodge in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Waterfront Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.