Lodge Stannards Guest Lodge

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
Lodge Stannards Guest Lodge
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Stannards Guest Lodge voor je op een rij gezet:

6 reviews over Lodge Stannards Guest Lodge in het Nederlands

Te weinig...

johannes
31-12-2017

Het douchewater was koud (om 16.00 uur, vlg. eigenaresse vermoedelijk veroorzaakt doordat iemand een bad had genomen of omdat de stroom uitgevallen was. In beide gevallen: jammer, maar niets aan te doen). Vlg. eerdere recensies is dit niet de eerste keer. Geen airco op kamer, één stoel. Muffe kussens.

Warm ontbijt doen ze niet aan: alleen hard gekookt (blauw) ei, en scrammbled egg.

Kamer is klein en schamel ingericht.

De lounge/bar is klein, de ligstoelen bij zwembad minimaal.

De tuin is mooi en de eigenaren zijn vriendelijk en geven veel informatie over omgeving.

Perfect verzorgde accomodatie voor bezoek Knysna

woutermeijer
6-5-2014

Prima gelegen, schone en veilige plek om te verblijven. Wij verbleven twee nachten incl ontbijt (zeker niet zelf voor gaan inkopen) in de grote familie-unit. Uitstekend verzorgd allemaal, schoon en eigentijds met veel sfeer en creatieve details van de inrichters. Personeel zeer hulpvaardig en prettig in de omgang. Hebben ook leuke en goeie tips voor de omgeving. Zwembad niet verwarmd. Openhaard in de lodge!

Heel goed!

Marlies
28-10-2012

Op onze rondreis door Zuid Afrika waren we twee nachten in Knysna. We verbleven in deze guest house. We waren met 4 personen en hadden een eigen huisje. Dat was heel mooi. Heel sfeervol ingericht. Het was superschoon en verzorgd. We hadden een open haard, genoeg hout en ook een keuken. Er waren twee slaapkamers en twee badkamers. Prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Er was ook een mooie veranda. De tuin van het guest house was ook erg mooi.

Sfeervolle lodge

G. Boersma
25-3-2011

Aangenaam verblijf gehad bij de Franse, maar Engels-sprekende gastheer- en vrouw. Kamers allemaal verschillend ingericht in Afrikaanse sferen. Fijn zwembad met goede stoelen erom heen. Ontbijt goed verzorgd. Er zijn verschillende aardige souvenirs te koop bij de receptie. Gastheer geeft ook goede tips waar je het beste kunt eten. Rustig gelegen in een bosrijke omgeving.

In rustig gelegen buitenwijk in de buurt van golfbanen een mooi ingericht guesthouse met zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren die zelf erg betrokken zijn met hun gasten en je kunnen helpen met alle activiteiten in de omgeving

2007

Franse uitbaters / voertaal engels

Heel aangenaam verblijf

Rustige ligging

Aangename gastheer en vrouw

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Stannards Guest Lodge in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Stannards Guest Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.