Hotel Protea Knysna Quays ****

Hotel Protea Knysna Quays ****

Hotel Protea Knysna Quays

We hebben een aantal aanbieders voor Protea Knysna Quays voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Protea Knysna Quays in het Nederlands

Prachtig

Roose Maureen, 6-5-2009

Prachtig gelegen, aan de Waterfront.

Heel vriendelijk en mooie kamers. Ontbijt heel uitgebreid. Gaan eten bij JJ.'s achter het hotel.

De waterfront is prachtig om te wandelen.

Eén overnachting gehad, gepland in een 4e daagse trip rond de Garden route.

Zeer mooi uitzicht over jachthaven

Ton van der Velden, 28-4-2009

Ik was hier op een wekelijkse 4-daagse Garden Route reis van lokale aanbieder. Dit was het beste van de 3 Protea hotels. Luxe kamer met mooi uitzicht, grote TV, zeer ruim ontbijt. Ik denk het beste hotel van Knysna en vlak bij de boot naar het Featherbed park voor een schitterende wandeling. We dineerden in JJ's, achter het zwembad.

Prima accomodatie, zijn sterren waard

L. Peek, 1-5-2008

Prima accomodatie, zijn sterren waard. Ruime en goede kamers. Hotel grenzend aan de gezellige haven met voldoende vertier. Geen dinermogelijkheden vanwege voldoende alternatieven aan de haven. Centrum Knysna 10 minuten lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Protea Knysna Quays in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Protea Knysna Quays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Protea Knysna Quays scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.